סטטוס קוו בצמרת: נס ציונה – כפ"ס 0:0, עפולה – קטמון 0:0

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

נס ציונה נשארה במקום הראשון, נצרת עילית שנייה אחרי 1:1 בחוץ מול הפועל רמת גן, כפר סבא שלישית, הפועל עפולה במקום הרביעי וקטמון נותרה חמישית. 0:3 מרשים לבית"ר ת"א/רמלה באשקלון

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 של הליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים מרתקים בפלייאוף העליון ובסיומם, נותרו כל קבוצות הצמרת במקומן. המוליכה, סקציה נס ציונה אירחה את הפועל כפר סבא שהגיעה להתמודדות מהמקום השלישי ונפרדה ממנה ב-0:0.


הפועל רמת גן שסיימה זה מכבר את העונה, אירחה את השנייה בטבלה, הפועל נצרת עילית, למשחק שהסתיים ב-1:1. הפועל עפולה אירחה את הפועל קטמון במאבק ישיר על מקום טוב בצמרת, גם משחק זה לא הוכרע והסתיים ב-0:0. הפועל אשקלון פגשה בביתה את בית"ר תל אביב/רמלה, האורחת ניצחה 0:3. 


סקציה נס ציונה – הפועל כפר סבא 0:0
מוליכת הטבלה, שרק עלתה בתחילת העונה מליגה א', נותרה במקום הראשון אחרי התיקו הביתי מול כפר סבא שנשארה במקום השלישי. הירוקים נעצרו אחרי רצף של ארבעה ניצחונות.


הפועל רמת גן – הפועל נצרת עילית 1:1
רמת גן עלתה ליתרון בדקה ה-19 אחרי שצ'קומה אוגו השתחל לתוך תיבת החמש של האורחים ודחק מקרוב פנימה כדור שנשלח לעברו, 0:1 למארחת. נצרת עילית השוותה בדקה ה-90 משער של יובל שאוט שבעט מקרוב פנימה. רמת גן קטעה רצף של חמישה הפסדים, נצרת עילית שוב לא ניצחה אך נותרה במקום השלישי והיא חזק בתמונת המאבק על הכרטיס לליגת העל.



הוכנבוים. נותר במקום השני (עדי אבישי)


הפועל עפולה – הפועל קטמון 0:0
עפולה ומאמנה יגאל ענתבי לא ויתרו על מקום בצמרת המוביל בסיום העונה לליגת העל והם נותרו במקום הרביעי, קטמון החמישית, ששוב לא ניצחה, ומאמנה יוסי מזרחי, מרוחקים ארבע נקודות מהמקום השני.



ערן לוי. עוד משחק בלי ניצחון (אודי ציטיאט)


הפועל אשקלון – בית"ר תל אביב/רמלה 3:0
כבר בדקה השנייה עלתה האורחת ליתרון 0:1 אחרי שדור נחמני כבש את השער המהיר. בדקה ה-44 כבשה בית"ר ת"א/רמלה את שערה השני במשחק. דור נחמני שלח כדור אל גיא בדש שבעט חזק לרשת העליונה, 0:2. בדקה ה-67 כבר 0:3 לאורחת, כדור חופשי הוגבה לראשו של פאדי נג'אר שנגח פנימה. אשקלון שעוד חלמה לפני המשחק על מקום בצמרת הגבוהה, ספגה הפסד ביתי צורב וקבוצתו של שלומי דורה סיימה למעשה את העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי