דרמה מהסרטים: כפ"ס עלתה לליגת העל בדקה ה-97, גם נס ציונה העפילה

הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא | מאור אלקסלסי

הירוקים חזרו מפיגור כפול ל-2:3 עמוק בתוך תוספת הזמן והשיגו את הכרטיס ברגע האחרון. החבורה של עופר טסלפפה שבה לאחר היעדרות בת 51 שנה עם 1:1 אצל הפועל רמת גן. נצרת עילית ניצחה 0:1 ונותרה המומה

(גודל טקסט)

עונת 2018/19 בליגה הלאומית הסתיימה הערב (שני) עם מחזור אחרון בלתי נשכח בסיומו העפילו הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה לליגת העל, בעוד מי שנותרה מאוכזבת בצורה הכי אכזרית ודרמטית שיכולה להיות היא הפועל נצרת עילית, שפספסה את הכרטיס שנייה לפני שריקת הסיום.


כפר סבא, שהייתה זקוקה לניצחון, נקלעה לפיגור 2:0 בעפולה, אך התעשתה במחצית השנייה והפכה ל-2:3 בזכות שער בדקה ה-97 והעפילה על חשבונה של הפועל נצרת עילית, שעשתה את שלה עם 0:1 מאוחר על בית"ר תל אביב רמלה, אולם נשארה בליגת המשנה בגלל השער על הבאזר שכבשה החבורה של אופיר חיים. עופר טסלפפה וסקציה נס ציונה נקלעו גם הם לפיגור, אך סיימו ב-1:1 בחוץ נגד הפועל רמת גן ושבו לליגת העל אחרי היעדרות בת 51 שנים.


הפועל רמת גן – סקציה נס ציונה 1:1

גבירותיי ורבותיי, היסטוריה: נס ציונה אמנם חגגה כבר בשבוע שעבר, אולם הערב זה הפך לרשמי והיא שבה לליגת העל לאחר 51 שנות היעדרות בניגוד לכל התחזיות המוקדמות. החבורה המפתיעה של המאמן עופר טסלפפה היא הקבוצה הרביעית בחמש העונות האחרונות שהשלימה שתי עליות ליגה רצופות.


נס ציונה ידעה שנקודה תספיק לה על מנת להעפיל ללא קשר לתוצאות במגרשים האחרים ובדקה ה-48 היא נקלעה לפיגור לאחר שאוצ'וקו אוגו שניצל טעות קשה בהגנה וכבש מקרוב. המוליכה רצתה להישאר תלויה בעצמה, לא נלחצה ואיזנה ל-1:1 כעבור תשע דקות לאחר שרז שטיין סידר לשהר לוי שער קל ונתן את האות לחגיגות הגדולות.



נס ציונה בליגת העל אחרי 51 שנות היעדרות (דני מרון)


מהלך המשחק

דקה 37, הזדמנות נהדרת להפועל רמת גן: דניאל גרץ שלח כדור חופשי מצוין מ-17 מטרים, אולם לרוע מזלו הבעיטה שלו נעצרה רק במשקוף.


דקה 48, הפועל רמת גן עלתה ל-0:1: אוצ'וקו אוגו הניגרי ניצל טעות קשה בהגנת נס ציונה וכבש מקרוב. למרות הפיגור, רק נס ימנע מהאורחת להעפיל לליגת העל.


דקה 57, נס ציונה איזנה ל-1:1: רז שטיין מצא את סהר לוי המחליף שדחק מקרוב והרגיע את עופר טסלפפה.

 

היסטוריה כתומה (דני מרון)


הפועל עפולה – הפועל כפר סבא 3:2

אחרי שתי עונות בליגה הלאומית, הפועל כפר סבא שבה לליגת העל בדרך הכי מתוקה ומטורפת שיכולה להיות. הירוקים קפאו במהלך המחצית הראשונה בעפולה ונקלעו לפיגור כפול, אבל התעשתו במחצית השנייה ובסופו של דבר העפילו משער בדקה ה-97.


הקבוצה מהשרון חזרה ל-2:2 בדקה ה-76, אולם בדקה ה-87 הגיעה הבשורה הכואבת: ננצרת עילית עקפה את כפר סבא בטבלה לאחר שער דרמטי של אוהד רבינוביץ' ברמלה. 1,500 האוהדים שעשו את הדרך הארוכה לצפון כבר איבדו את האמונה, אלא שאז הגיע עומר פדידה, מצא את הרשת בבעיטה מדויקת מתוך הרחבה ונתן את האות לטירוף שכל מי שנכח באצטדיון לעולם לא ישכח.


מהלך המשחק

דקה 20, הפועל עפולה קופחה על ידי עידן לייבה: דור כוכב הוכשל בבירור בתוך הרחבה על ידי ג'ניה ברקמן, אולם השופט הורה להמשיך לשחק.



1,500 אוהדי כפר סבא לא יודעים את נפשם מרוב אושר (מאור אלקסלסי)

כפר סבא בליגת העל בסיומה של דרמה מהסרטים (מאור אלקסלסי)


דקה 23, הפועל עפולה עלתה ל-0:1 מפתיע: כדור קרן של דור כוכב הגיע היישר לדני גרופר ששלח טיל לרשת מהאוויר והימם את הקהל האורח.


דקה 29, הפועל עפולה כבר ב-0:2: כדור חופשי נכנס לרחבת כפר סבא שלא הצליחה להרחיק. גל קעתבי אמר תודה וגלגל מקרוב לרשת. הירוקים בהלם מוחלט.


דקה 44, חילוף מוקדם בהפועל כפר סבא: אלמוג אוחיון נכנס על חשבונו של פאדי זידאן שלא הציג יכולת טובה וירד לספסל בזעם.



פתיחה מהממת. שחקני הפועל עפולה חוגגים (מאור אלקסלסי)


דקה 53, הפועל כפר סבא צימקה ל-2:1: ערן אזרד הבקיע שער עצמי אומלל כאשר ניסה להחזיר לשוער בעזרת הראש והכניע אותו.


דקה 76, הפועל כפר סבא השוותה ל-2:2: קוקו פרץ מימין והעביר רוחב לאוניקאצ'י שהבקיע בקלילות מול רשת חשופה.


דקה 97, הפועל כפר סבא הפכה את התוצאה ועלתה לליגת העל! עומר פדידה בעט לרשת מקרוב והעניק את הכרטיס בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות.

אוניקאצ'י חוגג את ה-2:2 (מאור אלקסלסי)


בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל נצרת עילית 1:0

טרגדיה ספורטיבית, אין דרך אחרת לתאר את מה שקרה להפועל נצרת עילית, שהובילה את טבלת הליגה הלאומית לאורך מרבית העונה והגיעה למחזור הסיום כשהדברים אינם תלויים בה. למרות זאת, החבורה של ירון הוכנבוים שאבה עידוד מהתוצאה של כפר סבא וכבשה שער ניצחון יקר מפז בדקה ה-87 שאמור היה להספיק מרגליו של אוהד רבינוביץ', אלא שאז הגיעה הבשורה הקשה על שער הניצחון הדרמטי של כפר סבא וחלום העלייה התנפץ לרסיסים על הבאזר.


מהלך המשחק

דקה 13: יובל שאווט בעט כדור חזק לקורה בסיומו של מהלך קבוצתי נהדר.


דקה 87, נצרת עילית עלתה ל-0:1: דיין הגביה כדור חד, כץ השוער, שנפצע לפני המהלך, שמט ברשלנות ורבינוביץ' הגיע ראשון ודחק מקרוב.



במשחק נוסף: הפועל אשקלון – הפועל קטמון 1:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי