סופית: הפועל אום אל פאחם תארח את משחקיה בעפולה

האצטדיון בעפולה
האצטדיון בעפולה | צילום: האתר הרשמי של הפועל עפולה

העולה החדשה הגיעה להסכמות עם העירייה, לאחר התעברות של יו"ר המנהלת ארז כלפון והמנכ"ל ניקולס לב: "הכדורגל בישראל הוא גשר שמחבר בין העולמות, כלי שמחבר בין פריפריה למרכז ובין יהודים לערבים"

(גודל טקסט)

הפועל אום אל פאחם תארח את משחקיה לעונה הקרובה באצטדיון העירוני בעפולה. לאחר סאגה ארוכה, הושגה הסכמה בין העולה החדשה לעיריית עפולה, זאת לאחר שהבקשה הראשונה של הקבוצה מהמגזר לעירייה נדחתה, ודם רע נוצר בין הצדדים. היום (שישי) העניין נסגר בפגישה שנערכה בלשכתו של ראש העיר אבי אלקבץ, ובה נכח בין היתר ראש העירייה המקבילה ד"ר סמיר סובחי מוחמד ויו"ר הקבוצה מוחמד ג'אברין.

לאחר התערבות יו"ר המנהלת ארז כלפון והמנכ"ל ניקולס לב, שסייעו לצדדים לגשר על הפערים, נחתם ההסכם שבמסגרתו תארח אום אל פאחם את משחקי הבית שלה בעפולה. ההסכם יאפשר לקהל הירוק להשתמש במתקן החדיש עד לסיום השיפוצים באצטדיונם הביתי.

ראש עיריית אום אל פאחם סמיר סובחי מוחמד אמר: "אני רוצה להודות ליו"ר המנהלת ארז כלפון ומנכ"ל המנהלת ניקולס לב, על הסיוע שהביא לכך שקבוצתנו תשחק במתקן בעפולה. אני מבקש להודות לראש עיריית עפולה מר אבי אלקבץ ומנהל החברה העירונית על העמדת האצטדיון לשירות הקבוצה שלנו. אני מבקש להודות לעו"ד אמל חינאווי שטרח מול כלל הגורמים והביא לחתימת הסכם זה. אין ספק שהיכולת להשיג את הסיכומים לאירוח קבוצתנו הפועל אום אל פחם באצטדיון העירוני בעפולה, יחזק את הדו קיום השורר בעמק ובוואדי, ונקווה שמכאן תצא הבשורה לכלל האוכלוסייה במדינה ותביא לקירוב הלבבות והכלת האחר בלי הבדל גזע, דת ומין".

אבי אלקבץ, ראש עיריית, עפולה סיכם: "צר לי שנושא השכרת המגרש נלקח לכיוונים לא נכונים, ביקשנו שהאחראים לכך יתנצלו בפניי תושבי עפולה ואני שמח שכך קרה. בעפולה יש דו קיום במגוון תחומים כגון תעסוקה, מסחר, תרבות וגם בספורט וכך זה ימשיך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי