בני סכנין הגישה את המסמכים הנדרשים לבקרה התקציבית

אבו יונס
אבו יונס | עדי אבישי

הקבוצה, שקיבלה ארכה של שלושה ימים מבית הדין, השלימה את סגירת החובות מהעונה שעברה ובניית התקציב לעונה הקרובה. דוחא ייפתח רק בשבוע הבא, מוגרבי וראדי צפויים לשחק נגד אחי נצרת בגביע הטוטו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שבוע לאחר הודעת הבקרה התקציבית על הורדת בני סכנין לליגה א', בקבוצה מקווים להתחיל הערב (חמישי) את גביע הטוטו של הליגה הלאומית במשחק בית נגד אחי נצרת. מכיוון שאצטדיון דוחא עדיין לא אושר לשימוש המשחק ייערך בקריית שמונה, אך בסכנין בטוחים כי כל הדרישות של מנהלת הליגה יטופלו כבר בימים הקרובים ומשחק הבית הבא של הקבוצה ייערך במגרש הביתי.

במהלך הימים האחרונים עמלו ראשי המועדון על המסמכים הדרושים על מנת לעמוד בדרישות הבקרה התקציבית, כשבין השאר סגרו לחלוטין את החובות מהעונה שעברה ואף העבירו את הנתונים לבניית התקציב בעונה הבאה. דובר סכנין מונדר חלאיילה אמר בנושא: "כל המסמכים הועברו לבקרה התקציבית ואנחנו בטוחים שנשחק העונה בליגה הלאומית ונעמיד סגל על פי הדרישות של הצוות המקצועי".

במועדון טרם החליטו אם כל שחקני הסגל ימשיכו בקבוצה, אבל לפחות נגד אחי נצרת יעלו שחקנים כדוגמת פיראס מוגרבי ומהראן ראדי. בסכנין עדיין מקווים כי ראדי יסכים לקצץ בשכרו כדי לעמוד בחוזהו לעונה הקרובה, אך במקביל כבר מחפשים לשחקן אופציות חלופיות והוא הוצע להפועל חדרה וסקציה נס ציונה, שסירבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי