המחליף של גאדיר? בני סכנין פנתה לבן אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | מאור אלקסלסי

הקבוצה של ניסן יחזקאל, שטרם עבר בבקרה התקציבית, מחפשת למלא את מקומו של החלוץ שעזב לבני יהודה. מרהאן ראדי, שנדרש לקצץ בשכרו, לא שותף בניצחון על הפועל עכו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

למרות שעוד לא עברה בבקרה התקציבית, בני סכנין עדיין רוצה להתחזק ופנתה לחלוץ הפועל עכו, בן אז'ובל. כזכור, לפני מספר שבועות איבדה סכנין את מוחמד גאדיר, שעבר לבני יהודה וכעת רוצים בקבוצה הצפונית לצרף את החלוץ ששיחק נגדם אתמול (שני) בגביע הטוטו. אז'ובל רצה בתחילת הקיץ למצוא קבוצה בליגת העל ואף ערך אימון אחד בהפועל חיפה, אבל בעכו אסרו עליו להתאמן במקום אחר, אלא אם איזושהי קבוצה תסכים תשלם עליו סכום של כ-400 אלף שקלים. בכל מקרה נראה שאם סכנין תביע רצינות וגם אז'ובל עצמו יסכים לעבור לקבוצה אחרת בלאומית, הצדדים עשויים להגיע לעמק השווה.

על המגרש, סכנין הביסה אתמול 1:4 את הפועל עכו. מה שאפשר לקבוצה לרשום את רוב הסגל זו העובדה שרוב השחקנים ממשיכים מהעונה שעברה, כאשר פיראס מוגרבי עדיין פצוע וכלל לא שותף. המאמן ניסן יחזקאל, שגם הוא טרם עבר בבקרה, ניהל את המשחק מהיציע כאשר עוזרו אלדד שביט עמד על הקווים.

הצוות המקצועי החליט שלא לשתף אתמול את הקשר מהראן ראדי, מה שהפתיע את שאר שחקני הקבוצה. לא מן הנמנע כי הסיבה לכך היא שהקשר הוותיק אינו מוכן להתפשר על חוזהו הגבוה, שמקשה על סכנין לעבור בבקרה התקציבית.

לא מתפשר. מהראן ראדי (מאור אלקסלסי)
לא מתפשר. מהראן ראדי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי