לאחר שנתיים: יובל שבתאי עזב את מכבי פתח תקווה

יובל שבתאי
יובל שבתאי | אתר רשמי

הקשר חזר לקדנציה שנייה במכבי אחי נצרת בחוזה לעונה, במלאבס אישרו את המו"מ עם בבייב שייפגש עם אבי לוזון ביומיים הקרובים. מאוולי גבקפורנו עזב בשל בעיות בירוקרטיות, זגורי הבטיח תשובה עד יום ראשון

(גודל טקסט)

הקשר יובל שבתאי עזב היום (שלישי) רשמית את מכבי פתח תקווה וחתם במדי מכבי אחי נצרת לעונה אחת באמצעות סוכנו אורן יחזקאל. זו כבר תקופה שבמלאבס חיפשו להגיע להסכמות עם שבתאי על תנאי עזיבתו, כאשר כעת, הוא יחזור לקבוצה מהמגזר, בה שיחק כבר בעונת 2010-2011.

במקביל, בפ"ת ממשיכים בשיחות עם הקשר אלי בבייב, כשבקבוצה מאמינים שישלימו את הצטרפותו ב-48 השעות הקרובות. בכל אופן, ביומיים הקרובים צפויה פגישה בין השחקן ונציגו אפי סופר לבין היו"ר אבי לוזון. "אנחנו אמורים לשבת איתו והכיוון הוא לחתימה", אישרו במלאבס. מי שיעזוב את המועדון הוא הקשר מאוולי גבקפורנו, שאמנם חתם על חוזה בקבוצה, אך בשל בעיות בירוקרטיות מול קבוצתו שוחרר ולא יצטרף.

בנוסף לכך, אתמול גם נפגש היו"ר אבי לוזון עם הקשר ישראל זגורי, כאשר האחרון הבהיר ללוזון שהוא צפוי לקבל החלטה סופית עד יום ראשון הקרוב בנוגע לעתידו, כשעד אז הוא ימשיך להתאמן במדי המלאבסים. בפ"ת מקווים שהחיזוק יעזור לקבוצה להשתפר לאחר היכולת הלא טובה בדרבי האחרון. "שני המשחקים הראשונים שלנו באמת היו טובים והחמצנו מלא. בדרבי נראינו הרבה פחות טוב, אבל נקווה שהדרבי היה היוצא מן הכלל ולא שני המשחקים הראשונים", אמרו שחקנים.


ימשיך להתאמן עם הקבוצה, יחליט עד תחילת השבוע על עתידו. זגורי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי