לאחר שיחת הבהרה: הדרי חזר לאמן את אום אל פאחם

שמעון הדרי
שמעון הדרי | מאור אלקסלסי

לאחר שני הפסדים בשני המחזורים הראשונים, הוחלט במועדון על פרידה מהמאמן, אלא שלאחר שיחת הבהרה עם ההנהלה הוחלט להחזירו: "מאמינים בו ובצוות המקצועי וביכולתם להוביל את הקבוצה קדימה"

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הלאומית עדיין לא הסתיים וכבר קיבלנו דרמה. לאחר שטל בנין עזב את אחי נצרת בשבוע שעבר, הגיע תורו של מאמן הפועל אום אל פאחם, שמעון הדרי, שפוטר אך לאחר כמה שעות, בעקבות שיחת הבהרה עם ההנהלה – חזר לתפקידו.
 


אום אל פאחם הפסידה במחזור הראשון לבני סכנין בתוצאה 3:2 ואתמול נכנעה להפועל רמת גן בתוצאה זהה, כאשר שער הניצחון של האורדונים נכבש בתוספת הזמן. מיד לאחר סיום המשחק התנהלה שיחה קשה בין ראשי אום אל פאחם למאמן, בה זעמו קברניטי הקבוצה על החלטות מקצועיות במהלך המשחק. 




הדרי אישר את הידיעה ואמר: "אתמול בשעת לילה מאוחרת קיבלתי טלפון מיו"ר הקבוצה אבו שלמה להגיע היום לסיום עבודתי כמאמן הקבוצה, וכמובן שאגיע. למרות ההפסד יש באום אל פאחם שחקנים גברים שעשו את המקסימום במשחק. אלו הם כללי הכדורגל. נהניתי מכל רגע בשני המחזורים הראשונים". אבו שלמה התייחס ואמר: "אנחנו כהנהלה ניפגש בשעות הצהריים עם הדרי ונקבל החלטה. אין ספק שציפינו שנראה טוב יותר אחרי שני מחזורים". 


לספורט1 נודע כי במועדון בחנו מספר אופציות לגבי המאמן הבא, כאשר ברוב הרשימה ניצב אקס הפועל עכו, שלומי דורה, וכן ירון הוכנבוים, אלא שלבסוף הוחלט להחזיר את המאמן.


מהמועדון נמסר: "לאחר שילת הבהרה שנערכה בין הנהלת המועדון לבין המאמן, סוכם בין הצדדים על המשך עבודתו של הדרי בקבוצה". בקבוצה הוסיפו כי הם מאמינים בשמעון הדרי ובצוות המקצועי וביכולתם להוביל את הקבוצה קדימה. כמו כן נאמר בהודעה כי: "ההנהלה והצוות המקצועי ימשיכו לחפש חיזוק נוסף לקבוצה". 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי