אבי לוזון רץ אחרי אוהדי אוהד מכבי פתח תקווה שקילל אותו

אבי לוזון
אבי לוזון | bola studio

אנשים שנכחו במקום הרחיקו את יושב הראש אחרי ה-1:1 הדרמטי נגד בני סכנין. גיא לוזון: "לא רגילים להיות בליגה הלאומית ונצטרך לדעת להתמודד עם זה". יחזקאל: "מאמין שנחגוג עליית ליגה בסיום העונה"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה חילצה הערב (שני) 1:1 דרמטי בבית נגד בני סכנין ובמאזנה חמש נקודות בלבד בתום המחזור השלישי בליגה הלאומית. עטאא ג'אבר העלה את האורחת ליתרון עם שער נהדר (40), אך ליאל עבדה בן ה-17 איזן (90) וקבע חלוקת נקודות.  אור בלוריאן (73) ועלי אבו ריא (88) הותירו את הקבוצות בעשרה שחקנים.

אירוע חריג התרחש לאחר שריקת הסיום, כאשר אבי לוזון רץ לכיוונו של אחד מאוהדי מכבי פתח תקווה שקילל אותו והתעמת איתו מילולית, אולם אנשים שהיו במקום מיהרו להרחיקו ומנעו מבוכה. "מכבי פתח תקווה היא לא קבוצה שרגילה להיות בליגה הלאומית ואנחנו נצטרך להתמודד עם זה", אמר בסיום המאמן גיא לוזון.

לוזון הוסיף: "המחצית הראשונה שלנו הייתה לא טובה, אבל השנייה הייתה טובה יותר – גם בעשרה שחקנים וגם ב-11. לחזור מפיגור בחיסרון מספרי ולשלוט במשחק, זה לא דבר של מה בכך ואני שמח שהצלחנו לאזן. אין ספק שיש לנו עוד הרבה דברים לשפר ואנחנו לא עקביים. יש גם דברים מעודדים כמו החזרה מהפיגור וזה מראה על אופי ואמונה של השחקנים. אנחנו חייבים להשתפר ולחזור למסלול הניצחונות".


חילץ נקודה יקרה. גיא לוזון

ניסן יחזקאל סיכם: "זה הכי כואב בעולם. משחק עם משמעת טקטית במהלכו סגרנו את היריבה הכי טוב שאפשר. היו לנו שני משקופים ובמקום לסיים בניצחון 0:3, אתה נעקץ בטעות אחת. זה הכדורגל. ראינו קבוצה אחרת מזו שהתבטלה בשבוע שעבר מול קטמון, באנו ועשינו משחק פנטסטי".

על הלחץ לחזור לליגה הבכירה: "אני מאמן רגוע. הייתי בבית"ר, בבני יהודה ולפני זה שלוש שנים באחי נצרת. אני מכיר את האנשים ואת הלחץ בסכנין ומנסה להקרין שקט. אני לא נלחץ משום דבר. יש ציפיות לעלות ליגה וזה לא סוד, נעשה את הכי טוב שאפשר. כמו שהצגנו את היכולת היום, אני מאמין שנחגוג עלייה בסוף העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי