פלאח חתם בסכנין לעוד עונה, מוגרבי עשוי לחזור באוקטובר

סארי פלאח
סארי פלאח | בני סכנין, רשמי

הבלם שסיים את חוזהו בקיץ וקיווה למצוא קבוצות אחרות בליגת העל, חזר לקבוצה בה שיחק בשלוש העונות האחרונות. "יהווה חיזוק משמעותי להגנה", סיפרו במועדון. החלוץ ממשיך בשיקום וצפוי לחזור בקרוב לאימונים מלאים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין פתחה את השבוע באכזבה גדולה לאחר התיקו 1:1 נגד מכבי פ"ת. דקות ספורות של ריכוז היו חסרות לקבוצה כדי לנצל אך היא ספגה בדקה האחרונה. במועדון מהמגזר דיברו על יכולת לא טובה של הקבוצה בחלק ההגנתי ועל כן הגיע המפנה: החתמתו של הבלם סארי פלאח.

הבלם שיחק בבני סכנין בעונה שעברה וסיים את חוזהו. הוא קיווה למצוא קבוצה בליגת העל וזכה להתעניינות מהפועל רעננה ומ.ס אשדוד אלא שההצעות הכספיות לא היו לרוחו. פלאח שקל להצטרף לאום אל פאחם שהגישה הצעה מפתה אך לבסוף חזר לסכנין והוא יפתח את עונתו הרביעית בקבוצה אליה הצטרף ב-2016. "סארי יהווה חיזוק משמעותי להגנה הלא מספיק טובה שלנו מתחילת העונה", הודו בסכנין.

מעבר לכך, במועדון מצפים לחזרתו של החלוץ פיראס מוגרבי. החלוץ שנפצע לפני חודש בברכו ועבר אורטוסקופיה, נמצא בשלבים האחרונים בתהליך השיקום ובקרוב יחזור לאימונים מלאים. הציפייה כי יוכל להיות חלק מהסגל כבר במהלך החודש הבא. בכל מקרה, במועדון מקווים לצרף שחקן התקפה נוסף עד לסיום מועד ההעברות.

פיראס מוגרבי. יחזור בקרוב לאימונים מלאים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי