בכורה מוצלחת: 0:1 לאום אל פאחם וניר ברקוביץ' על הפועל פ"ת

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | לירון מולדובן

המאמן שמונה לפני מספר ימים יכול לסמן וי גדול על משחק הפתיחה שלו בעזרת שער ניצחון של ערן רוזנבאום. במקביל, בני סכנין ניצחה 1:2 מ.ס. כפר קאסם ומכבי פ"ת השיגה את כל שלוש הנקודות נגד הפועל רמת גן

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגה הלאומית ננעל היום (שני) כאשר במוקד ניצב הבכורה של ניר ברקוביץ' על הקווים של הפועל אום אל פאחם, אשר הסתיים בחיוך גדול לאחר שחניכיו ניצחו 0:1 את הפועל פתח תקווה. במקביל, בני סכנין גברה 1:2 מ.ס. כפר קאסם, ואילו מכבי פ"ת ניצחה משחק חוץ קשה ברמת גן בזכות שער ניצחון של תאי בריבו.

הפועל פתח תקווה – הפועל אום אל פאחם 1:0
המלאבסים הגיעו להתמודדות לאחר הניצחון החשוב נגד הפועל אשקלון במחזור הקודם ורצו להמשיך את היכולת הטובה מול העולה החדשה, אשר מינתה לפני מספר ימים את ניר ברקוביץ' למאמנה. על כר הדשא זה היה קשה מאוד עבור הכחולים, שגם החמיצו פנדל בדקה ה-51 מרגלו של אמאדו סוקונה. בדקה ה-66 הופעת הבכורה של ברקוביץ' הפכה חלומית כאשר ערן רוזנבאום העניק 0:1 לאורחת מאום אל פאחם, אשר נשמר עד הסיום.

בני סכנין – מ.ס. כפר קאסם 1:2
לאחר שבשבוע שעבר סיימו ב-1:1 נגד מכבי פ"ת, חניכיו של ניסן יחזקאל כיפרו על השער שספגו בדקה ה-90 עם ניצחון חשוב על מ.ס. כפר קאסם. מוטי מלכה מצא את הרשת בדקה ה-13 בזכות כדור עונשין מדויק, אך ירדן כהן כבש לזכות האורחת בדקה ה-48 ואיזן ל-1:1. את המילה האחרונה אמר בשיר בהגאת, אשר העניק 1:2 יקר לבני סכנין ושלוש נקודות חשובות.

הפועל רמת גן – מכבי פתח תקווה 1:0
גיא לוזון ושחקניו עדיין לא הפסידו העונה והרצף נשמר גם במשחק הקשה נגד הפועל רמת גן באצטדיון הלאומי לשעבר. לאחר דקות רבות של יכולת פושרת, בדקה ה-74 הגיע לידור כהן, שברגע מבריק אחד סובב כדור מרחוק אל קורת שער היריב, בריבו השתלט על הכדור החוזר, כבש וקבע כי מכבי פ"ת תהיה המנצחת הגדולה של הערב.

גיא לוזון. עדיין לא מנוצח (דני מרון)
גיא לוזון. עדיין לא מנוצח (דני מרון)

תוצאה נוספת:
בני לוד – הפועל אשקלון 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי