שביעות רצון במכבי פתח תקווה: "פיללנו למחצית שנייה כזו"

גיא לוזון
גיא לוזון | bola studio

בליץ של הקבוצה של לוזון לאחר ההפסקה סידר 0:3 משכנע נגד בית"ר ת"א: "ברגע שמשחקים נכון, זה עושה את ההבדל". מחמאות לכהן ובריבו, בייה המאכזב ביקש הזדמנות נוספת. וגם: השחקן שהיה בדרך לחיפה וחתם במלאבס

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה חיכו קרוב לחודשיים שהקבוצה תממש מעט מהפוטנציאל שטמון בה ואמש (חמישי), במחצית השנייה מול בית"ר תל אביב/בת-ים, זה קרה: חניכיו של גיא לוזון כבשו שלושה שערים תוך עשרים דקות והכריעו את המשחק, לאחר מחצית ראשונה רעה מאוד. "למחצית השנייה הזו פיללנו. היינו רעים מאוד במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה ההגנה והקישור דחפו יותר קדימה וזה עשה את ההבדל. לא ברור למה אנחנו הולכים אחורה במחצית הראשונה ומשחקים בצורה מבוהלת. ברגע שאנחנו משחקים נכון, זה עושה את כל ההבדל כי יש פוטנציאל בקבוצה הזאת".

בקבוצה החמיאו ללידור כהן ותאי בריבו, ששוב הוכיחו שהם יהיו צמד השחקנים שישפיע רבות על גורל הקבוצה העונה, כשגם ליאל עבדה ועידו דוידוב, שנכנסו כמחליפים, הביאו שינוי משמעותי. דוידוב כלל לא היה אמור להיות בסגל ביום שלפני המשחק, אך אתמול קיבל הודעה על שינוי ההחלטה.

מי ששוב אכזב והוחלף בהפסקה הוא קשר הרכש ג'ופרי בייה, אשר מלבד השער במחזור הבכורה מול נוף הגליל, פשוט מתקשה להביא את היכולות שלו לידי ביטוי: "זה היה נראה שעלינו עם שחקן פחות", אמרו בפתח תקווה, "הוא פשוט חסר אנרגיות". במועדון סיפרו שבשבועות האחרונים נעשתה שיחה עם הקשר שבה נידון עתידו בקבוצה, אך הקשר ביקש הזדמנות נוספות להראות את יכולותיו, דבר שלא קורה עד כה.

לידור כהן. ישפיע על גורלה של מכבי פתח תקווה. (אריאל שלום)
לידור כהן. ישפיע על גורלה של מכבי פתח תקווה. (אריאל שלום)

בנושא אחר, קבוצת הנוער השלימה ביום רביעי רכש מסקרן שיוכל להשתלב גם בקבוצת הבוגרים, כאשר שחקן ההתקפה אוסו קובינה בן ה-18 הצטרף לקבוצה של נאור ותמיר ולוזון והחליף את עמנואל מאווידה, שבלט בקבוצה בעונה שעברה. למעשה, קובינה הגיע לארץ כדי לחתום בשורות מכבי חיפה בכלל, אך בשל בעיה תקנונית והעובדה שכבר החזיקו בשחקן זר נוסף, המלאבסים קפצו על המציאה והחתימו אותו על חוזה לעונה עם אופציה לאחת נוספת.

קובינה יכול לתפקד הן כשחקן כנף והן כחלוץ ואף יוכל להשתלב בבוגרים לאחר שחרורו של הקשר מאוולי גקפורנו, כיוון שהחוק מאפשר לרשום זר צעיר שישחק במקביל גם בקבוצת הנוער וגם בבוגרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי