לאומית: הפועל אשקלון סגרה את המינוס, ברקוביץ עדיין מושלם

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | לירון מולדובן

אום אל פאחם רשמה ניצחון שני ברציפות תחת הדרכתו של המאמן החדש, הפעם 1:3 על לוד. הקבוצה הדרומית גברה 1:2 על הפועל עפולה ועלתה למאזן נקודות חיובי כבר לאחר חמישה מחזורים. 0:1 לקטמון על הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל אום אל פאחם והמאמן ניר ברקוביץ' ניצחו 1:3 את הפועל בני לוד, בעוד הפועל אשקלון גברה 1:2 על הפועל עפולה, מחק את מינוס תשע הנקודות ועלתה למאזן חיובי. במפגש המאוחר, הפועל קטמון שבה למסלול הניצחונות עם 0:1 על הפועל פתח תקוה


הפועל אום אל פאחם – הפועל בני לוד 1:3
העולה החדשה רשמה ניצחון שני ברציפות ומשחק שלישי ללא הפסד, שהעלה אותה למקום השישי בטבלה. המשחק התנהל בשליטה של המארחת, שעלתה ליתרון בדקה ה-22 משער של יונס ג'בארין. לוד עוד איזנה בדקה ה-65 מרגליו של מוראד אבו ענזה, אבל בן צעירי העמיד את אום אל פאחם בעמדת ניצחון עם שער כעבור ארבע דקות ועוז ראלי חתם (86). בני לוד רשמה הפסד שלישי ברצף, שהשאיר אותה במקום השמיני בטבלה עם שש נקודות. ביום שישי הקרוב לוד תארח את הפועל קטמון, בעוד אום אל פאחם וניר ברקוביץ', לו מאזן מושלם, ייצאו למשחק חוץ בעפולה. 


הפועל אשקלון – הפועל עפולה 1:2
המארחת, שפתחה את העונה עם מינוס תשע נקודות עקב פירוק, סגרה אותו לאחר חמשיה מחזורים בלבד עם ניצחון חשוב 1:2, שהעלה אותה למאזן חיובי עם נקודה אחת. היא אף הייתה הראשונה לעלות ליתרון במשחק עם שער של עוזיאל פרדו בדקה ה-7, אך ספגה מרגליו של גיזי דורבור בדקה ה-34. המקומיים המשיכו לתקוף וחוליו סזאר קבע את תוצאת המשחק עם שער ניצחון בדקה ה-71. בשבוע הבא אשקלון תצא לרמת השרון, בעוד עפולה תארח את אום אל פאחם.


מוטי איווניר. עלה למאזן נקודות חיובי (מאור אלקסלסי)
מוטי איווניר. עלה למאזן נקודות חיובי (מאור אלקסלסי)

הפועל קטמון – הפועל פתח תקווה 0:1

שער של ויליאם אגדה (56) אחרי בישול מצוין של רועי פדידה העניק למארחת שלוש נקודות לאחר שני מחזורים ללא ניצחון ושחרר לא מעט לחץ. המלאבסים, שהגיעו לבירה ללא שלושה מספר שחקני מפתח, נוצחו בפעם השנייה ברציפות ואיבוד גובה. קטמון זינקה למקום השביעי על חשבון בני סכנין כאשר במאזנה שבע נקודות. הפועל פתח תקווה, לה מאזן נקודות זהה, ירדה למקום השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי