גיא לוזון אחרי הניצחון הרביעי ברציפות: "לא תהיה פה זחיחות"

גיא לוזון
גיא לוזון | עדי אבישי

מאמן מכבי פתח תקווה לא יצא מגדרו אחרי ה-1:3 על בני לוד, אך היה מרוצה ממשחק הגנה: "השוער שלי לא נגע בכדור". על צרוף גיא חדידה: "בשביל לעלות ליגה צריך סגל טוב". ערן קוליק: "ספגנו שערים של ילדים קטנים"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה רשמה הערב (שישי) 1:3 קל על בני לוד, שביסס את מעמדה בפסגת הליגה הלאומית בתום שבעה מחזורים לאחר ניצחונה הרביעי ברציפות. צמד של דור חוגי (15 ו-37) ושער של עידן אהדנני (59) הבטיחו לגיא לוזון את הנקודות בשלב מוקדם, בן בן יאיר רק צימק בפנדל (69).

"זה משחק שהיינו חייבים לנצח בו והכרענו אותו עם שלושה שערים בשלב מוקדם", סיכם לוזון. "אני חושב שאנחנו מגלים דומיננטיות בכל האספקטים של המשחק. היריבה כמעט לא בעטה לשער והשוער שלנו לא נגע בכדור".

על צירופו של גיא חדידה ועומק הסגל: "אנחנו לא עושים סיכומים ולא משווים את עצמנו לאף אחד. המטרה שלנו היא לעלות ליגה ובשביל זה צריך סגל טוב. אני לא מכיר קבוצה שלוקחת אליפות או דומיננטית בצמרת באיזושהי ליגה בלי סגל רחב". הירידה לקרקע לאחר הניצחון בדרבי: "אין מקום לזחיחות ולא תהיה זחיחות. אנחנו מאוד צנועים וכמו שאתם רואים אין חגיגות מיוחדות".


הדרך לליגת העל נראית סלולה. גיא לוזון (דני מרון)

ערן קוליק, שחזר לאימון בני לוד אך לא ניהל את המשחק בשל העובדה שלא עבר בבקרה התקציבית, הבין שמצפה לו עבודה רבה: "זה היה מאכזב מאוד. אמנם מכבי פ"ת הרבה יותר טובה מאיתנו, אבל זו לא סיבה שנהיה ברמה כל כך נמוכה.

"חל שיפור במחצית השנייה, אבל שלושת השערים שספגנו הם ברמה ילדים קטנים ואני לא מבין איך אנחנו מקבלים כאלה גולים. בתחתית אתה לא יכול לחלק מתנות. אני מאמין שנשתפר כי אנחנו חייבים ונעשה את זה בשבוע הקרוב מול קבוצות ברמה שלנו כי אנחנו לא ברמה של מכבי פ"ת. ננסה לשבור את סדרת ההפסדים".

על החזרה לאימון הקבוצה: "התחלתי פה ומאז במשך שלושה חודשים לא ראיתי את השחקנים חוץ ממשחק אחד נגד רמה"ש. זו ירידה דרסטית ממה שהכרתי בעבר וזה אומר שאני צריך לחשוב אחרת איך לשפר את הקבוצה וזה תפקידי. אני מקווה שאצליח בהקדם כי אין לנו זמן ואנחנו חייבים להצליח כבר במשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי