זה היה באוויר: ניסן יחזקאל הפסיד וסיים את דרכו כמאמן סכנין

ניסן יחזקאל
ניסן יחזקאל | דני מרון

האיש שהדריך את הקבוצה מהמגזר הציע לראשי המועדון את התפטרותו בפעם השנייה העונה, ההנהלה קיבלה זאת אחרי הפסד ליגה שלישי ברציפות. עוד לפני ההחלטה, יחזקאל והיו"ר אבו יונס ספגו יריקות וקללות מהאוהדים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

זה היה בדרך. כבר לאחר ההפסד נגד הפועל נוף הגליל לפני שבוע וחצי, ניסן יחזקאל הציע לראשי בני סכנין את התפטרותו ולאחר שקבוצתו נכנעה פעם נוספת הערב (שני) 2:0 נגד ראשון לציון, המאמן פנה להנהלת סכנין באותה הצעה, שהפעם התקבלה ויחזקאל סיים רשמית את דרכו במועדון, אחרי הפסד ליגה שלישי ברציפות וכשהקבוצה מהמגזר במקום ה-12 בטבלה.

בהודעה הרשמית מטעם המועדון נכתב: "ניסן יחזקאל הציע שוב את התפטרותו והסביר את מצבו הבריאותי. הנהלת המועדון, אשר רוכשת לו כבוד רב, קיבלה את התפטרותו ומאחלת לו בהצלחה". עוד לפני ההתפטרות, יחזקאל ויו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס ספגו קללות ויריקות מאוהדי הקבוצה שהגיעו למשחק. אגב, דווקא במשחק הזה החליט המאמן לבצע זעזוע בסגל, כאשר בחר להשאיר את המגן עלי עותמאן ואת הקשר חאלד חלאיילה מחוץ להרכב במטרה "לנער" את השחקנים, אך גם זה לא הביא את השינוי. "הוא כבר לא ידע כיצד לצאת מהמצב הזה. זה פשוט לא עבד", אמר גורם בסכנין.

במועדון מתכוונים לקחת מספר ימים בכדי להירגע מההפסד ומהאירועים, ורק לאחר יום הכיפורים תתקיים פגישה בה תחליט ההנהלה על מועמדים להחליף את יחזקאל כאשר שמם של שלומי דורה, ירון הוכנבוים ושרון מימר כבר עלה. בינתיים, עוזר המאמן אלדד שביט, ששימש בעונה שעברה כמאמן ראשי, ידריך את הקבוצה באופן זמני.

אלדד שביט ידריך את סכנין באופן זמני. (bola studio)
אלדד שביט ידריך את סכנין באופן זמני. (bola studio)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי