רואה 6/6: אום אל פאחם זינקה למקום השני, ניצחון לבני סכנין

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | לירון מולדובן

ניר ברקוביץ' נותר מושלם עם שישה ניצחונות בששת משחקיו בקבוצה, הפעם 1:3 על אחי נצרת. 0:2 לאזברגה על הפועל רמת גן ומאזן מושלם מאז מונה למאמן סכנין. 0:1 לתומר קשטן וכפר קאסם על עפולה

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בליגה הלאומית ננעל אחר הצהריים עם חמישה משחקים. במוקד עמד המשחק שבו אירחה הפועל אום אל פאחם באצטדיון בעפולה את מכבי אחי נצרת, ניצחה 1:3 וזינקה למקום השני. זה היה ניצחונו השישי ברציפות של המאמן ניר ברקוביץ' בששת משחקיו עם הקבוצה. בני סכנין ומוחמד אזברגה אירחו את הפועל רמת גן, ניצחו 0:2 וחיברו ניצחון שני רצוף, הפועל נוף הגליל פגשה במגרשה את הפועל פ"ת למשחק שהסתיים ב-2:2. מ.ס כפר קאסם אירחה את הפועל עפולה וניצחה 0:1 במשחק הבכורה של דרור קשטן על הקווים. בני לוד התארחה אצל הפועל עכו וספגה הפסד שביעי רצוף, הפעם 3:0.

הפועל אום אל פאחם – מכבי אחי נצרת 1:3
ניר ברקוביץ' רשם ניצחון שישי בששת המשחקים מאז מונה למאמן אום אל פאחם וקבוצתו שניצחה הפעם את היריבה מהמגזר, כבר עם 19 נקודות, בדיוק כמו לראשון לציון וקטמון והיא מדורגת במקום השני בטבלה ומהווה בלא כל ספק את הפתעת העונה עד כה. האורחת ממשיכה להסתבך בתחתית. עדן רוזנבאום העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-35 ומוחמד ג'אברין כבש את השער השני בדקה ה-51. ניב שראל כבש שער מצמק לזכות אחי נצרת בדקה ה-84. אום אל פאחם כבשה את שערה השלישי במשחק שלוש דקות בתוך תוספת הזמן מרגלי יונס ג'אברין. המנצחת רשמה עוד ניצחון ענק לשמחת אוהדיה הרבים ביציעים.

בני סכנין – הפועל ר"ג 0:2
אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה, ניסן יחזקאל עזב את בני סכנין ובמקומו מונה מוחמד אזברגה שרשם במחזור הקודם ניצחון חוץ על מכבי אחי נצרת. המשחק היום היווה שחזור לגמר גביע הטוטו בלאומית בו ניצחה הפועל רמת גן. אזברגה וקבוצתו השיגו ניצחון שני ברציפות, ובסכנין החלו לחייך. מהראן ראדי הזכיר את ימיו הגדולים כשכבש ראשון בדקה ה-51 וקבע 0:1. בדקה ה-59 הכפיל אוסאמה חלאיילה את יתרון המארחת כשכבש ורשם על הלוח 0:2.


אזברגה. שני משחקים, שני ניצחונות (ערן לוף)

הפועל נוף הגליל – הפועל פ"ת 2:2
המארחת עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה העשירית, אחרי שנפסק לזכותה כדור עונשין מ-11 מטרים. גיא דיין דייק כשבעט מהנקודה הלבנה פנימה. האורחת השוותה בדקה ה-23. התקפה מתפרצת של פתח תקווה הסתיימה במסירה של סוקונה לרגליו של עוז פרץ שנכנס לרחבה וכבש – 1:1. בדקה ה-42 כבש עוז פרץ את שערו השני במשחק, והשלים מהפך כשקבע 1:2 לזכות האורחת. גיא דיין השווה בדקה ה-74 בכדור חופשי נהדר מ-25 מטרים תוך שהשלים כיבוש צמד פרטי.

מ.ס כפר קאסם – הפועל עפולה 0:1
המארחת התייצבה למשחק עם מאמן חדש בדמותו של תומר קשטן וזכתה במלוא שלוש הנקודות. האורחת מעפולה בעונה חלשה והיא מדורגת במקום האחרון בטבלה. כבר בדקה השמינית זכתה המארחת בכדור עונשין מ-11 מטרים, ירדן כהן בעט חזק פנימה וקבע 0:1, שהספיק לקבוצה המארחת כדי לנצח.


תומר קשטן. משחק בכורה וניצחון יקר (מאור אלקסלסי)

הפועל עכו – בני לוד 0:3
לוד ממשיכה להסתבך בתחתית עם הפסד שביעי רצוף, עכו ברחה מהמקום המסוכן והיא כבר במקום התשיעי בטבלה. בדקה ה-71 עלתה עכו ל-0:1. עזאת חלאיילה פרץ נהדר משמאל ומסר כדור לעומק הרחבה, יניב מזרחי הגיע במרוצה וגלגל לרשת. עזאת חלאיילה, מבשל השער הראשון,  כבש את השער השני בדקה ה-88 ועל סף השריקה לסיום, כבש ירין שרעבי את השלישי. עכו הנחילה לבני לוד שבמקום ה-14 עוד תבוסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי