אגאדה עצר את ברקוביץ': 0:1 לקטמון על אום אל פאחם

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | דני מרון

הניגרי כבש את שערו העשירי בעשרה מחזורים בדקה ה-72, זיו אריה רשם ניצחון שישי ברציפות והנחיל לניר ברקוביץ' הפסד ראשון לאחר שישה ניצחונות. הירושלמים במרחק נקודה ממכבי פ"ת, שתשחק בהמשך המחזור

(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה הלאומית יצא הערב (חמישי) לדרך עם משחק צמרת מסקרן במיוחד: לעיני אצטדיון מלא בעפולה, הפועל אום אל פאחם של ניר ברקוביץ' נעצרה אחרי שישה ניצחונות רצופים כשהפסידה 1:0 להפועל קטמון ירושלים – שהיא זו שסופרת כעת שישה ניצחונות רצופים, הודות לשער הליגה העשירי העונה של וויליאם אגאדה.

ערב המחזור דורגה אום אל פאחם במקום השני עם 19 נקודות ועם הפרש שערים זהה לשל קטמון השלישית, אבל בסיום המשחק הושלם המהפך כאשר זיו אריה וקטמון שלו התבססו במקום השני והם כעת במרחק נקודה בלבד ממכבי פתח תקווה, לפני שלוזון והמלאבסים יארחו מחר לקרב צמרת נוסף את הפועל ראשון לציון (שישי, 15:00).

האורחת מהבירה הייתה טובה יותר כמעט לכל אורך המשחק, אבל לפחות בחצי הראשון מלך שערי הליגה הלאומית, וויליאם אגאדה, מיעט לקבל את הכדור באיזור הרחבה ומכאן שכמעט לא סיכן את תומר ליטבינוב, שהיה דרוך ומוכן לכדורים שנבעטו לעברו. גם שרון זיסו ניסה לאיים מרחוק על שער אום אל פאחם ונעצר אצל השוער, כשמנגד עוז ראלי הגיע להזדמנות ענק רגע לפני הירידה למחצית, אבל בעט כדור חלש לידיו של אדבאיו אדליי.

אום אל פאחם נראתה טוב יותר במחצית השנייה, אבל קטמון הייתה הראשונה להגיע לאיום ממשי על השער כאשר רועי פדידה, דקה לאחר שנכנס כמחליף, בעט בדקה ה-63 ממטרים ספורים מעל השער. בדקה ה-72 גם מאות האוהדים האדומים מירושלים חגגו יתרון מוצדק, כאשר מי אם לא וויליאם אגאדה הכריע את ההתמודדות כאשר הסתדר מול שני בלמים, סחט מליטבינוב באחד על אחד ולמזלו יכול היה לגלגל את הכדור החוזר לשער חשוף. עמוק בתוספת הזמן אדליי סיפק התעופפות אדירה ומנע מניב סרדל שער מבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה.


זיו אריה. ניצחון שישי ברציפות (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי