דוהרת לליגת העל: מכבי פ"ת ניצחה 1:3 את אום אל פאחם

מכבי פתח תקווה
מכבי פתח תקווה | אודי ציטיאט

שחקניו של גיא לוזון המשיכו את רצף הניצחונות הנהדר, התשיעי בכל המסגרות והשמיני בליגה. קטמון הדולקת אחריהם, ניצחה 0:1 דרמטי את אחי נצרת, ניצחונה השביעי ברציפות. 1:2 לכפר קאסם על אשקלון

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגה הלאומית נפתח אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים. במוקד, המשחק שבו אירחה מוליכת הטבלה מכבי פתח תקווה את הרביעית הפועל אום אל פאחם וגברה עליה 1:3. הפועל קטמון אירחה את מכבי אחי נצרת וזכתה בניצחון דרמטי 0:1 משער נגיחה של שרון זיסו בדקה ה-90.

כפר קאסם שיחקה מול הפועל מול אשקלון וניצחה 1:2. עוד ניצחון לתומר קשטן והפסד רביעי רצוף למוטי איווניר. הפועל עכו אירחה את הפועל רמת השרון עם מאמנה החדש ירון הוכנבוים וגברה עליה 0:3, ובית"ר ת"א/בת ים התארחה באצטדיון גרונדמן ברמת השרון אצל הפועל רמת גן, ונוצחה 1:0.

מכבי פתח תקווה -הפועל אום אל פאחם 1:3
שחקניו של גיא לוזון מוליכים את הטבלה הלאומית בדרך הבטוחה בחזרה אל ליגת העל, אחרי רצף של תשעה ניצחונות. מנגד, קבוצתו של ניר ברקוביץ', נמנית על חבורת הצמרת ומהווה ללא ספק את הפתעת העונה עד כה. היום, כשהיא מלווה במאות מאוהדיה, היא נוצחה, אך נותרה במקום הרביעי בטבלה.


אוהדי אום אל פאחם במושבה. נוכחות מרשימה  (אודי ציטיאט)


יו"ר המוליכה, אבי לוזון. יש לו סיבה טובה לחייך (אודי ציטיאט)

בדקה ה-27, עלתה מכבי פתח תקווה ליתרון 0:1. דור חוגי קיבל כדור מול השער ומיהר להקשית. הכדור פגע בניב סרדל האורח וחדר לרשת. שער עצמי שהעלה את המארחת ליתרון. בדקה ה-68, עלתה מכבי פתח קווה ל-0:2. דור חוגי קיבל כדור 20 מטרים מהשער, התקדם מעט ושחרר כדור אדיר מ-17 מטרים לקורה ופנימה. גול גדול של מבשל השער הראשון.


טוויטו וחוגי. חוגגים אחרי השער השני (אודי ציטיאט)

אום אל פאחם חזרה למשחק בדקה ה-83. דובב גבאי הוכשל על ידי שוער המארחת, הוא עצמו הניח את הכדור על הנקודה הלבנה ובעט חזק ומדויק פנימה, 2:1. פתח תקווה המשיכה לתקוף ובדקה ה-88 קיבל ברנדאו כדור בתוך תיבת החמש ומיהר לגלגל אותו פנימה – 1:3.


דובב גבאי אחרי שערו המצמק (אודי ציטיאט)

הפועל קטמון – מכבי אחי נצרת 0:1
המארחת ומאמנה זיו אריה, הגיעו למשחק מהמקום השני בטבלה, עם שישה ניצחונות רצופים והיום רשמו את השביעי שהיה דרמטי במיוחד, עם שער ניצחון בדקה ה-90. האורחים עלו לשחק אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון והיום רשמו את השישי.

מאמן אחי נצרת וויסאם חלאיילה הורחק בדקה ה-76, אחרי שהפריע לשחקן של קטמון להוציא כדור חוץ. כשנדמה היה שהמשחק יסתיים ללא שערים, התרומם שרון זיסו לכדור גובה בדק ה-90 ונגח חזק פנימה, כדי להעניק לקבוצתו ניצחון דרמטי יקר.

מ.ס. כפר קאסם – הפועל אשקלון 1:2 
כפר קאסם המפתיעה נותרה אחרי הניצחון במקום החמישי בטבלה והיא לא הפסידה בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. היום אירחו שחקניו של תומר קשטן את הפועל אשקלון באצטדיון בלוד וניצחו. אשקלון ומאמנה מוטי איווניר רשמו הפסד רביעי רצוף.


מוטי איווניר. הפסד רביעי רצוף (ערן לוף)

סמאח מרעב העלה את כפר קאסם ל-0:1 בדקה ה-12, חוליו סזאר מאשקלון השווה בדקה ה-15. אליאן רוחנה החזיר את היתרון למארחת כשכבש בדקה ה-23 וקבע 1:2, אחרי מבצע אישי נהדר בסיומו שלח כדור קשתי לרשת. המארחת נותרה עם עשרה שחקנים אחרי שגדעון אקוואה ספג בדקה ה-49 כרטיס צהוב שני ובעקבותיו אדום, אך זה לא מנע ממנה לזכות במלוא שלוש הנקודות.

הפועל עכו – הפועל ניר רמה"ש 0:3 
האורחת, עם ירון הוכנבוים על הקווים בהופעת בכורה מאז פיטוריו של נועם שוהם, כבר עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, בהם ארבעה הפסדים ותוצאת תיקו אחת. המארחת עלתה לשחק אחרי ההדחה המפתיעה מהגביע בידי אדומים אשדוד והתאוששה בדרכה למקום השישי בטבלה.


הוכנבוים. תבוסה במשחק הבכורה (אודי ציטיאט)

בדקה ה-56 עלתה עכו ליתרון 0:1 משער של יניב מזרחי המחליף שעלה לשחק רק דקה קודם לכן. חלפו שתי דקות ויניב מזרחי כבש שוב – 0:2 לעכו בדקה ה-58. בדקה ה-75 0:3 למארחת, משער שכבש וואהיב חביבאללה מקרוב, כשגלגל את הכדור לרשת. שלוש נקודות חשובות צירפו למאזנם אלי כהן וקבוצתו הצפונית.


הפועל רמת גן – בית"ר ת"א/בת ים 0:1 
בגלל השזרוע באצטדיון רמת גן, נדדה המארחת עם יריבתה לרמת השרון, ניצחה ועלתה למקום התשיעי בטבלה. עדן הרשקוביץ קבע 0:1 לרמת גנים בדקה ה-15, שער שהספיק למלוא שלוש הנקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי