ערן לוי נפגע מניר ברקוביץ': "הוא בחר ללכת הביתה באמצע האימון"

ערן לוי
ערן לוי | מאור אלקסלסי

פיצוץ בהפועל אום אל פאחם: הכוכב ביקש לשוחח עם המאמן, זעם על כך שלא שותף בניצחון על הפועל עכו ולא אהב את סגנון הדיבור. יו"ר המועדון לספורט1: "מופתעים מהתנהלותו של השחקן". יצטרף להפועל חדרה?

(גודל טקסט)
אחרי שלא שותף אתמול (שני) ב-0:1 של הפועל אום אל פחם על הפועל עכו ומיהר לרדת לחדר ההלבשה עם שריקת הסיום, ערן לוי נזרק הבוקר מאימון הקבוצה על ידי המאמן ניר ברקוביץ'. כזכור, השחקן בן ה-34 חתם לפני כשבועיים בשורות הקבוצה מהלאומית לאחר שלא מצא קבוצה במהלך הקיץ.


לוי הטעון ביקש לשוחח עם ברקוביץ' ורטן על כך שלא שותף למרות שהתחמם במשך דקות ארוכות. השחקן לא אהב את העובדה כי במהלך הפגרה הצוות המקצועי החמיא לו על כושרו הטוב, אך בפועל כאמור הוחלט לא לאפשר לו לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. 


על פי מקורביו של לוי, הוא נפגע מכך שברקוביץ' ציין בפני אנשים במועדון ש"ערן צריך להודות לי, הצלתי לו את הקריירה והוצאתי אותו מהקבר". העימות בין השניים הגיע הבוקר כאמור לשיאו, כשהמאמן הסביר לשחקן כי התנהגותו אינה מקובלת והוא היה צריך לגשת להודות לקהל יחד עם שאר השחקנים.


יו"ר המועדון אבו שלמה אמר לספורט1: "אנחנו מאוד מופתעים מהתנהלותו של ערן, אבל חשוב להבהיר שהוא זה שבחר לעזוב את האימון ולא נזרק. אנחנו נשוחח עם סוכנו וננסה להבין מה המצב. חשוב לנו להבהיר שניר ברקוביץ' הוא הסמכות המקצועית העליונה באום אל פאחם ואנחנו מגבים את החלטותיו".


מי שמועמדת לקלוט כעת את לוי היא הפועל חדרה, שלא צירפה במהלך הקיץ את הקשר רק בשל סירובו של המאמן אורי גוטמן, שהתפטר לאחרונה מתפקידו. לפני כחודש וחצי, כזכור, לוי התאמן בשורות הקבוצה מהשרון ולא מן הנמנע כי עזיבתו של גוטמן תסלול את דרכו של השחקן בחזרה לליגת העל. 



סוער כהרגלו. ערן לוי (מאור אלקסלסי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי