ערן לוי לא התייצב לאימון א.א פאחם וצפוי לעזוב: "זה לא עובד"

ערן לוי
ערן לוי | מאור אלקסלסי

לאחר שנזרק אתמול על ידי המאמן ניר ברקוביץ' בפעם השנייה בעשרה ימים, הקשר לא הגיע הבוקר: "הבאנו אותו כדי שיעזור, נצטרך נקבל החלטה ביממה הקרובה". מיקום משחק הגביע נגד מכבי ת"א ייקבע ביום חמישי

(גודל טקסט)

נראה כי הרומן בין ערן לוי להפועל אום אל פאחם קרוב לסיומו. הקשר לא התייצב הבוקר (רביעי) לאימון הקבוצה, לאחר שהתעמת אתמול פעם נוספת עם המאמן ניר ברקוביץ' ונשלח למקלחת מוקדמת בפעם השנייה בתוך עשרה ימים. בהנהלת הקבוצה לא אהבו את ההתנהלות של הקשר ומסתמן כי לוי יסיים את דרכו במועדון.

ראשי אום אל פאחם מתכוונים לערוך מספר שיחות עם ברקוביץ' ועם נציגיו של לוי בכדי להגיע לסיכום לגבי עתידו, כאשר ההערכה היא שהדיונים יובילו לפרידה: "זה יוכרע לכאן או לכאן ביממה הקרובה. הבאנו את ערן לוי כדי שיעזור לנו אבל אם זה לא עובד, אז זה לא עובד" אמרו באום אל פאחם.

בינתיים, במועדון עוסקים גם באירוח משחק הגביע מול מכבי תל אביב, כאשר מחר צפויה להיערך ישיבה מיוחדת בין משטרת מחוז הצפון לבין נציגי ההתאחדות לכדורגל במטרה להחליט על מגרש. כזכור, המשטרה הודיעה כי אינה מאשרת את קיום המשחק באצטדיון בעפולה ואילו ההתאחדות דורשת לערוך את המשחק במגרש הביתי של אום אל פאחם.

הרומן קרוב לסיומו. ערן לוי (מאור אלקסלסי)
הרומן קרוב לסיומו. ערן לוי (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי