התבססה במקום השני: ראשון לציון ניצחה 1:2 את אום אל פאחם

עופר טסלפפה
עופר טסלפפה | אודי ציטיאט

קבוצתו של עופר טסלפפה התקרבה למוליכה מכבי פ"ת והתרחקה מהמקום השלישי. כפר קאסם רשמה 1:2 דרמטי על אחי נצרת. 0:1 לסכנין על אשקלון, 2:2 בין ר"ג לרמה"ש

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה הלאומית החל אחר הצהריים (שישי) עם קרב צמרת  באצטדיון הברפלד, כשהשנייה בטבלה הפועל ראשל”צ אירחה את הרביעית, הפועל א.א. פאחם, ניצחה אותה 1:2 והתקרבה למוליכה מכבי פתח תקווה מרחק של שלוש נקודות בלבד. מ.ס כפר קאסם אירחה את אחי נצרת, ניצחה 1:2 דרמטי ונותרה במקום החמישי. בני סכנין פגשה בביתה את הפועל אשקלון, וניצחה 0:1. הפועל ר”ג אירחה את רמת השרון למשחק רב שערים ומהפכים שהסתיים ב-2:2, והפועל פ”ת ניצחה במושבה 0:1 את בני לוד מהתחתית.

הפועל ראשל”צ – הפועל א.א. פאחם 1:2
אחרי השעייתו של ערן לוי ועם ניצחון בודד בחמשת משחקיה האחרונים, אום אל פאחם הגיעה לראשון לציון, השנייה בטבלה וספגה הפסד 2:0. ראשון לציון חזק בתמונת העלייה לליגת העל והיא רחוקה רק שלוש נקודות מהמוליכה מכבי פתח תקווה וחשוב מכך, היא התרחקה עד כדי שש נקודות מהמקום השלישי. בדקה ה-30, 0:1 לראשון לציון. איתמר שבירו קיבל כדור עומק מאנס דאבור, דהר קדימה וגלגל בין רגליו של השוער לרשת. בדקה ה-44, 0:2 למארחת. איתמר שבירו השלים צמד פרטי אחרי שחטף את הכדור, התקדם, ובעט פנימה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, ביצע דאבור עבירה ברחבה, ריף מסיקה בעט מהנקודה הלבנה פנימה וצימק ל-2:1.

 

מ.ס כפר קאסם -מכבי אחי נצרת 1:2
כפר קאסם, קבוצתו של תומר קשטן, שבה לנצח והיא עשתה זאת מול קבוצת התחתית מנצרת. בדקה ה-28, עלתה העולה החדשה ליתרון 0:1 כשסמאח מרעב בעט כדור חופשי שנהדף ע”י שוער האורחת היישר אל ירדן כהן שדחק מקרוב פנימה. אלון בוזורגי האורח השווה בדקה ה-78 ל-1:1 ומרעב כבש שער ניצחון ארבע דקות בתוך תוספת הזמן והעניק למארחת שלוש נקודות חשובות.


תומר קשטן. ניצחון דרמטי (דני מרון)

בני סכנין – הפועל אשקלון 0:1
היורדת מליגת העל זכתה בניצחון ביתי יקר. פיראס מוגרבי קבע את תוצאת המשחק בכדור עונשין מדויק מ-11 מטרים בדקה ה-85, עשר דקות אחרי שנכנס לשחק כמחליף.

הפועל פ”ת – בני לוד 0:1
המלאבסים שאיבדו גובה אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון, אירחו את קבוצת התחתית מלוד, שיאנית ספיגות השערים ושבו לנצח בדרכם למקום התשיעי בטבלה.. עומר פרץ העלה את המארחת ליתרון 0:1 כשנגח פנימה בדקה ה-53 כדור קרן שהוגבה משמאל. מוחמד אזברגה מלוד ספג כרטיס אדום בדקה ה-74.


מאמן ר"ג בני בן זקן. רק נקודה ביתית (אודי ציטיאט)

הפועל ר”ג – הפועל רמת השרון 2:2
רמת גן הגיעה למשחק אחרי 1:0 מביך מול האחרונה בטבלה הפועל עפולה, שחגגה את ניצחונה היחיד עד כה. רמת השרון עם בן רייכרט עדיין חולמת על מקום בצמרת הגבוהה. בדקה ה-32 עלו האורחים ליתרון 0:1 אחרי שאור אוסטווינד בעט כדור חופשי נהדר לרשת המארחת. בדקה ה-57 השוותה ר"ג ל-1:1, כאשר עדן הרשקוביץ’ נותר פנוי ברחבה ונגח פנימה. חלפו רק שלוש דקות ובדקה ה-60, השלימה המארחת את המהפך כשזכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים ופאדי זידאן דייק מהנקודה הלבנה פנימה. בדקה ה-64, קצב השערים נמשך והפעם היה זה גל צרויה האורח שנגח מקרוב לרשת וקבע 2:2.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי