סכנין ואום אל פאחם נפרדו ב-1:1, מכבי פ"ת מעדה נגד נוף הגליל

ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ' | דני מרון

אחרי הניצחון הגדול על מכבי ת"א בגביע, קבוצתו של ניר ברקוביץ' חילצה נקודה בדוחא. גנטוס כבש ראשון, מסיקה איזן. המלאבסים סיימו ב-1:1 מול קבוצתו של איתי מרדכי. בית"ר ת"א בת ים הביסה 1:4 את רמת השרון

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 של הליגה הלאומית נמשך היום (שלישי) עם שישה משחקים נוספים כשבמוקד ה-1:1 בין בני סכנין לאום אל פאחם בדרבי של המגזר. מכבי פתח תקווה יצאה לנוף הגליל ונפרדה ב-1:1 מאכזב. בית"ר תל אביב בת ים הביסה 1:4 את רמת השרון ובני לוד ואחי נצרת סיימו קרב תחתית לוהט בתיקו 1:1.

הפועל נוף הגליל – מכבי פתח תקווה 1:1
מכבי פתח תקווה שעלתה לשמינית הגמר לאחר ניצחון מרשים לקריית שמונה, קיוותה להמשיך את הרצף החיובי בליגה, אולם המלאבסים לא גברו על נוף הגליל ורשמו תיקו שני ברציפות לאחר 1:1 מאכזב באצטדיון גרין. ליאל עבדה העלה את מכבי פ"ת ליתרון מאוחר בדקה ה-84, אך עידן גולן קבע את תוצאת המשחק. עם זאת קבוצתו של גיא לוזון תישאר במקום הראשון בתום המחזור, ללא קשר תוצאת המשחק מחר בין הפועל ראשון לציון להפועל קטמון. נוף הגליל מנגד נותרה במקום ה-12 לאחר שרשמה תיקו שלישי ברציפות.

בני סכנין – הפועל אום אל פאחם 1:1
אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב בגביע המדינה, הפועל אום אל פאחם התארחה אצל בני סכנין שעברה גם היא סיבוב בגביע. בדקה ה-20 סכנין עלתה ראשונה ליתרון, מארון גנטוס קיבל כדור עומק נהדר מצד ימין ושחרר בעיטה יחסית חלשה שפגעה בשחקן יריב והטעתה את השוער בדרך. כעבור תשע דקות גיבור הניצחון מול הצהובים ריף מסירה בעט לפינה הרחוקה וכפה שוויון. בהמשך שתי הקבצות לא השכילו לכבוש ונפרדו חלוקת נקודות. העולה החדשה מליגה א' ירדה למקום החמישי בעקבות ניצחונה של בית"ר ת"א בת ים, ואילו היורדת מליגת העל עלתה למקום השביעי.

תוצאות נוספות
בית"ר תל אביב בת ים – רמת השרון 1:4
הפועל עכו – כפר קאסם 0:1
הפועל רמת גן – אשקלון 0:2
בני לוד – אחי נצרת 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי