קופר יפצה את מכבי פ"ת במאה אלף דולר אם יחתום בהפועל ת"א

ארמנדו קופר
ארמנדו קופר | עדי אבישי

על פי הסכם אשר הופקד על ידי מוליכת הלאומית בבקרה, הקשר שעזב בקיץ יצטרך לשלם אם ישוב לקבוצה אחרת בישראל. לידור כהן בספק לשמינית גמר הגביע

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה הופתעו לגלות הבוקר (ראשון) על ההתעניינות של הפועל ת"א בקשר הקבוצה לשעבר, ארמנדו קופר, שאמור להגיע למספר ימי התרשמות אצל האדומים ועשוי לחתום.

במהלך הקיץ ניסו במלאבס לשכנע את קופר להישאר ואף הציעו לו חוזה עם מענק עלייה גבוה יותר, אך לבסוף הסכימו לשחררו וזאת בתנאי שהוא יעבור לקבוצה מחוץ לישראל ללא תשלום וסירבו להעבירו לקבוצה בישראל ללא עלות.

יו"ר המועדון, אבי לוזון, טען לאחרונה כי על פי הסכם אשר הופקד בבקרה התקציבית, השחקן יצטרך לפצות את הקבוצה בסכום של 100,000 דולר אם יחזור לישראל וזאת בכפוף לחוזה.


יצטרך לפצות את מכבי פ"ת אם יחתום בהפועל ת"א. ארמנדו קופר (דני מרון)

בעניין אחר, חוסר המזל ממשיך ללוות את לידור כהן, שבמהלך משחק הגביע מול עירוני ק"ש נפגע במפשעה ונעדר גם ממשחק הליגה האחרון מול הפועל נוף הגליל. כהן סובל מקרע במפשעה והוא בספק גדול למשחק מול אותה יריבה במסגרת שמינית הגמר הגביע באמצע חודש ינואר.

מחר (שני ב-19:00) תארח מכבי פ"ת את עירוני ראשל"צ לקרב על המקום הראשון, כאשר המאמן גיא לוזון צפוי לבצע מספר שינויים לקראת המשחק בהרכב הפותח: ארד בר וליאל עבדה יפתחו במקומם של עידו דוידוב ותאי בריבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי