רשמית: נועם שוהם מונה למאמן הפועל אום אל פאחם

נועם שוהם
נועם שוהם | אודי ציטיאט

שחקן העבר (49) שהתחיל את העונה ברמת השרון, הועדף על פני מועמדים רבים כמחליפו של ברקוביץ' ויקבל עוד הזדמנות בלאומית. האתגר הראשון: הפועל פ"ת, ובעוד שבועיים: שמינית גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)

לפני שבועיים וחצי הוא חגג איתה קאמבק וניצחון ענק 2:3 על מכבי תל אביב האלופה הגאה במסגרת גביע המדינה, וקצת יותר משבועיים לאחר מכן ניר ברקוביץ' פוטר אתמול (שני) מאימון הפועל אום אל פאחם. הבוקר כבר הוכרז מחליפו – שחקן העבר נועם שוהם, שזכור בעיקר מימיו כקפטן מכבי ת"א בשנות התשעים.

החלפת ברקוביץ' התבצעה מכיוון שבמועדון לא אהבו את התוצאות האחרונות של הקבוצה. לפני שבוע נכנעה אום אל פאחם 2:0 להפועל רמת גן ואתמול רשמה הפסד נוסף, 2:1 מול בית"ר תל אביב/בת ים בדקה ה-90. לאחר המשחק נערכה שיחה בין ברקוביץ' לבין בעלי המועדון אחמד אבולעם בה החליטו השניים על פרידה. במהלך הלילה זכו אנשי אום אל פאחם לפניות רבות מצד מאמנים שרצו לקבל את משרת האימון, אך לבסוף הוחלט לתת את ההזדמנות לשוהם.

שוהם (49) כאח8ר שיחק שמונה עונות במכבי תל אביב בשתי קדנציות שונות, החל את העונה כמאמן הפועל רמת השרון אך פוטר מהקבוצה בסוף חודש אוקטובר. האתגר הראשון שיעמדו בפני המאמן הוא משחק הליגה הקרוב נגד הפועל פתח תקווה, כשבעוד שבועיים תנסה הקבוצה לחלל סנסציה נוספת כשתפגוש את מכבי חיפה בשמינית גמר הגביע.

שחקני אום אל פאחם חוגגים נגד מכבי. בעוד שבועיים נגד מכבי חיפה בשמינית הגמר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי