Sport1 Banner

השני ברציפות: מכבי פתח תקווה הפסידה במושבה 3:1 להפועל רמת גן

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

אחרי ההפסד לבני סכנין במחזור שעבר, הוליכו המלאבסים אך ספגו שלושה שערים בתוך ארבע דקות משחקניו של בני בן זקן ונוצחו שוב. 2:3 לאום אל פאחם על הפועל פ"ת, 0:3 לסכנין על כפר קאסם

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה הלאומית יצא לדרך אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים. המוליכה מכבי פתח תקווה אירחה את הפועל רמת גן במושבה וספגה הפסד שני ברציפות, הפעם 3:1. בני סכנין ומאמנה החדש אלדד שביט התארחו אצל כפר קאסם והרשימו עם 0:3 נהדר. הפועל נוף הגליל אירחה את שכנתה אחי נצרת שהגיעה למשחק עם מאמנה החדש, ניר ברקוביץ'. המארחת ניצחה 1:2. קבוצתו הקדמת של ברקוביץ', הפועל אום אל פאחם, עם מאמנה החדש נועם שוהם, פגשה בביתה את הפועל פתח תקווה וניצחה 2:3  והפועל רמת השרון אירחה את הפועל עפולה, נועלת הטבלה, וניצחה אותה 1:2.

מכבי פתח תקווה – הפועל רמת גן 3:1
המלאבסים הגיעו למשחק אחרי ההפסד הראשון העונה, 2:1 דרמטי בדוחא מול בני סכנין. האורחים ומאמנם בני בן זקן הגיעו להתמודדות אחרי שלושה ניצחונות רצופים ורשמו את הרביעי. המוליכה עלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית, אחרי טעות קשה של שוער רמת גן טל בומשטיין שגלש לרגליו של תאי בריבו והכשיל אותו כשהכדור כבר עמד לצאת החוצה. גיא חדידה בעט מהנקודה הלבנה, דייק והעלה את המלאבסים ל-0:1. שחקניו של בני בן זקן השתלטו על המשחק וכבשו שלושה שערים בתוך ארבע דקות בדרך למהפך מדהים. ירדן אבוחצירה כבש צמד בדקה ה-73 ובדקה ה-76 וכעבור עוד דקה, הוא בישל לפאדי זידאן את השער השלישי – 1:3 גדול להפועל רמת גן.

מ.ס. כפר קאסם – בני סכנין 3:0
העולה החדשה מליגה א', אירחה את היורדת מליגת העל שהגיעה למשחק עם מאמנה החדש אלדד שביט. בדקה ה-59 זכתה סכנין בכדור עונשים מ-11 מטרים, סארי פלאח דייק כשבעט חזק ומדויק לפינה השמאלית ופנימה. בדקה ה-75 העלה אוסאמה חלאילה את סכנין ל-0:2 והותיר את קבוצתו של תומר קשטן המומה במגרשה הביתי. בדקה ה-87 כבשה האורחת שער שלישי אחרי שקיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים ופיראס מוגרבי דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:3. 


אלדד שביט. ניצחון חוץ מרשים (דני מרון)

הפועל נוף הגליל – מכבי אחי נצרת 1:2
האורחים הגיעו למגרשה של השכנה עם מאמנם החדש ניר ברקוביץ', במטרה להימלט מהתחתית אך נוצחו. נוף הגליל הגיעה למשחק אחרי שלא הפסידה בחמישה משחקים והיום המשיכה לצבור נקודות יקרות בזכות הניצחון הביתי. בדקה ה-19 עלתה אחי נצרת ליתרון 0:1, אחרי שהגנת המארחת הרחיקה כדור היישר אל רגלו של עלאא בכר, שבעט מקרוב פנימה. המארחת השוותה בדקה ה-51, אחרי שעודד צ'קול קיבל כדור שהוגבה משמאל ובעט חזק ומדויק לרשת. בדקה ה-60 השלימה נוף הגליל את המהפך ועלתה ליתרון 1:2: יובל שבתאי ביצע עבירה ברחבה על ים כהן, המוכשל עצמו לקח את הכדור ובעט פנדל מושלם פנימה.


ניר ברקוביץ'. הפסד במשחק הראשון בנצרת (דני מרון)

הפועל אום אל פאחם – הפועל פתח תקווה 2:3
אחרי פיטוריו של המאמן ניר ברקוביץ' ומינויו של נועם שוהם חזרה המארחת אל מסלול הניצחונות על המלאבסים הלא יציבים. בדקה ה-37 כבשה אום אל פאחם שער ועלתה ליתרון  0:1:   הגבהה של ניב סרדל מצאה את אליאור משעלי ברחבה, החלוץ ניצל יציאה רעה של ברק לוי וכבש מקרוב. שתי דקות להפסקה כבשה המארחת שער שני במשחק כשאור חסידים בעט, הכדור פגע בשחקן האורחת בן לוי וחדר לרשת. בדקה ה-72 כבר 0:3 לאום אל פאחם משער ענק של יונס ג'בארין שבעט בעוצמה כדור שחזר מההגנה. אמאדו סוקונה כבש לזכות האורחים בדקה ה-82 וצימק ל-3:1. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, בעט סוקונה כדור חופשי מדויק מ-18 מטרים לרשת וקבע 3:2.


נועם שוהם. משחק בכורה נהדר (אודי ציטיאט)

הפועל רמת השרון – הפועל עפולה 1:2
רמת השרון שהתאוששה במחזור שעבר עם ה-0:2 על בני לוד, עלתה בדקה ה-24 ל-0:1: מהלך נהדר של בן רייכרט, שפרץ באגף שמאל והגביה לרחבה, רועי רונן בעט לרשת. עפולה השוותה בדקה ה-42. ערן עזרן נכנס לרחבה, העביר כדור רוחב, יוגב לרמן ביקש להרחיק אך דחק אותו לשערו. האורחת נשארה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של עזרן שביצע עבירה על רייכרט בדקה ה-52. המארחת ניצלה זאת היטב והחזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-60: שמעון אבוחצירה מסר כדור מדוד לאביאל חמו, שבעט לקורה ופנימה.

 

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי