אבי לוזון לשחקנים: "מי שחשב שנעלה בהליכה, שיחשוב שוב"

אבי לוזון
אבי לוזון | אריאל שלום

מכבי פתח תקווה מנסה להתאושש מרצף של שני הפסדים, עומר דנינו סובל משבר בעצם המסרק וייפגש עם מומחה כף רגל. הערכה: ייעדר בין חודש וחצי לחודשיים. הצוות המקצועי יחפש בלם ישראלי

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה תצא מחרתיים (שלישי) לאצטדיון בעילוט ותנסה להתאושש משני ההפסדים הרצופים שספגה בליגה הלאומית, כאשר בקבוצה שמו לב לדפוס חוזר בשני המשחקים, בהן שחקניו של גיא לוזון הפסיקו לשחק כדורגל במחציות השניות הן נגד בני סכנין והן נגד הפועל רמת גן. בסיום המשחק שלשום מול רמת גן, נכנס היו"ר אבי לוזון לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "מי שחשב שנעלה ליגה בהליכה, שיחשוב שוב. הוא טעה".

אם לא די בצרות המקצועיות של המאמן גיא לוזון, בשורה רעה נוספת הגיעה מכיוונו של הבלם עומר דנינו, שממשיך לסבול מחוסר מזל משווע בנוגע לפציעותיו. דנינו סובל משבר בעצם המסרק בכף הרגל וצפוי להיפגש היום עם ערן תמיר, מומחה כף רגל וקרסול. לאחר הפגישה יוחלט אופן הטיפול. נכון לרגע זה, ההערכות מדברות על היעדרות של בין חודש וחצי לחודשיים מהמגרשים, כשפציעה דומה הייתה לקשר מכבי תל אביב עומר אצילי.

גם אפשרות של ניתוח עומדת על הפרק, שכן הדבר עשוי לקצר את תהליך ההחלמה, אך הסיכויים לכך נמוכים. בעקבות פציעתו של דנינו, בפתח תקווה החלו בחיפושים אחר בלם ישראלי שימלא את השורות. גם הקשר אלי בבייב נפצע בשישי ונטש את ההתמודדות, וייעדר מהמשחק ביום שלישי נגד נוף הגליל במסגרת גביע המדינה.

לוזון. ייאלץ לחפש בלם במקום דנינו (אודי ציטיאט)
לוזון. ייאלץ לחפש בלם במקום דנינו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי