דגו הפסיד בבכורה המחודשת בפ"ת, כפר קאסם עצרה את לוד

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

ניצחון רביעי ברציפות לחבורה של תומר קשטן, שהתבססה במקום החמישי אחרי 0:2 על קבוצתו של פטריסיו סייג. המאמן החדש וחניכיו נוצחו 2:1 בחוץ מול הפועל עכו, אשקלון היממה את אום אל פאחם עם 0:3 ענק

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל ראשון לציון התבססה במקום השני בטבלה, המחזור ה-23 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושת המשחקים האחרונים. במוקד: מ.ס כפר קאסם המשיכה בריצה הנהדרת שלה ועצרה את רצף הניצחונות של בני לוד עם 0:2 ביתי. במקביל: 1:2 חשוב להפועל עכו על הפועל פתח תקווה בבכורה המחדשות של מסאי דגו והפועל אום אל פאחם הובכה בביתה עם 3:0 מול הפועל אשקלון מהתחתית.

מ.ס כפר קאסם – בני לוד 0:2
גיבור המשחק היה עדן שרם, שחגג צמד שערי בכורה במדי קבוצתו החדשה – אליה הצטרף במהלך חודש ינואר מסקציה נס ציונה. החלוץ פרץ את הסכר (24) עם בעיטה חדה לפינה וקבע את תוצאה המשחק (50). כפר קאסם, שרשמה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, טיפסה למקום החמישי כשבמאזנה 37 נקודות, רק אחת פחות מהפועל קטמון השלישית. מנגד, בני לוד נעצרה אחרי ארבעה הפסדים רצופים ונותרה במקום ה-13 עם 23 נקודות.

הפועל עכו – הפועל פתח תקווה 1:2
ידין לוגסי (30) ו-ווהיב חביבאללה (60) העניקו יתרון כפול, אלמגון אוחיון רק צימק (90), והפועל עכו קטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. הקבוצה הצפונית קיבלה קצת אוויר לנשימה והגדילה את הפער מהמקום ה-14 – שמוביל בתום העונה למבחנים נגד ירידה ליגת – לארבע נקודות. מנגד, מסאי דגו, שמונה למאמן הפועל פתח תקווה על חשבון עמיר נוסבאום, פתח את הקדנציה שלו במועדון עם הפסד בכורה שהותיר את קבוצתו במקום ה-11 עם 28 נקודות.

הפועל אום אל פאחם – הפועל אשקלון 3:0
אחרי תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון, הפועל אשקלון הדהימה את הפועל אום אל פאחם הודות לשערים של דור מוסקוביץ' (33), חוליו סזאר (69) ודניאל קוניצקי (89) והוכיחה שהיא לא מתכוונת להרים ידיים. הקבוצה של מוטי איוניר, שפתחה את העונה עם מינוס תשע, נותרה במקום ה-15 עם 15 נקודות, כשהפער מחוף מבטחים עומד בשלב זה על שמונה נקודות. מנגד, אום אל פאחם נעצרה אחרי שני ניצחונות וצנחה למקום השביעי כשבמאזנה 34 נקודות.


פספס הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה. נועם שוהם (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי