עדיין בתמונה: 0:1 יקר לקטמון על אום אל פאחם

זיו אריה
זיו אריה | אודי ציטיאט

הקבוצה של זיו אריה צמצמה את הפער מהפועל ראשל"צ השנייה לחמש נקודות בלבד בזכות שער נהדר של דניאל גרץ (8). משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לחניכיו של נועם שוהם

(גודל טקסט)

אחרי שהמחזור ה-27 בליגה הלאומית נפתח אתמול (שלישי) עם שבעה משחקים, הוא ננעל הערב עם קרב באצטדיון טדי בין הפועל קטמון להפועל אום אל פאחם, בו המארחת השיגה ניצחון 0:1 יקר, שהחזיר אותה לצמרת הגבוהה ולתמונת העלייה.

כעת, הירושלמים של זיו אריה התאוששו אחרי שני משחקים ללא ניצחון ונמצאים במקום הרביעי עם 42 נקודות, חמש נקודות בלבד מהפועל ראשון לציון השנייה בטבלה. ביניהן ממוקמת בני סכנין, לה 43 נקודות. אום אל פאחם מנגד, בהדרכתו של נועם שוהם, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ונמצאת בדיוק באמצע הטבלה – במקום השמיני.

במחצית הראשונה הקטמונים שלטו, היו הרבה יותר טובים ועלו ליתרון כבר אחרי שמונה דקות מבעיטה פנטסטית של דניאל גרץ מחוץ לרחבה. גם בהמשך המחצית המארחת שלטה ולחצה, אך רשמה מספר החמצות, הגדולה שבהן של גוני נאור. בחצי השני ההתמודדות כבר הייתה יותר מאוזנת.

לקראת הסיום האורחים מאום אל פאחם הפעילו לחץ במטרה להשיג את השוויון, אך לא הצליחו לעשות זאת. בדקה ה-86 בן צעירי ספק הוכשל בתוך רחבת קטמון ושחקני האורחת דרשו פנדל מהשופט, שלא שרק והותיר את התוצאה בעינה עד לסיום.


נועם שוהם (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי