מכבי פתח תקווה ואום אל פאחם נפרדו בתיקו 1:1, ראשון לציון ניצחו בדקה ה-90

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

הלוזונים לא הצליחו לרשום ניצחון שלישי ברציפות ואיבדו יתרון מוקדם נגד הקבוצה של נועם שוהם. ראשון לציון ניצחו את לוד בדקה ה-90 וצימקו את הפער לחמש נקודות. קטמון איבדה יתרון נגד אחי נצרת בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבמוקד, המוליכה מכבי פתח תקווה פגשה בעפולה את קוטלת הגדולות, הפועל אום אל פאחם לקרב רותח על טהרת הפלייאוף העליון. במקביל, הפועל קטמון עלתה למקום השלישי בטבלה לאחר ניצחון חוץ יקר על מכבי אחי נצרת. סגנית המוליכה, הפועל ראשון לציון נפרדה מבני לוד בתיקו 0:0.

הפועל אום אל פאחם – מכבי פתח תקווה 1:1
הקבוצה של גיא לוזון הגיעה לאצטדיון בעפולה לאחר שתי ניצחונות רצופים, וקיוותה להמשיך במומנטום נגד 'קוטלת הגדולות' של אום אל פאחם, אך לנועם שוהם היו תוכניות אחרות. למרות שער יתרון מוקדם של דודי טוויטו בדקה השמינית, המלאבסים לא המשיכו ללחוץ על ההגנה של נועם שוהם. האורחת צברה ביטחון ומומנטום, לחצה על השער ובדקה ה-72, הענישה. החלוץ שגדל באם המושבות, דובב גבאי, קיבל כדור רוחב מצוין מיונס, דחק את הכדור לרשת מקרוב וחתם את תוצאת המשחק.  בעקבות הניצחון של ראשון לציון על לוד בדקה ה-90, הפער בצמרת ירד לחמש נקודות בלבד.


דובב גבאי. חתם את תוצאת המשחק (עומרי שטיין)

בני לוד – הפועל ראשון לציון 1:0
במשחק המקביל, בני לוד אירחו הערב את סגנית המוליכה מעיר היין לאחר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, וקיוו להפתיע ולהתרחק מהקו האדום, ואולי אפילו לעבור בטבלה את אחי נצרת, אך הקבוצה של מנחם קורצקי, שהגיעה במומנטום מצוין הראתה עליונות מהשנייה הראשונה. בדקה ה-37, גיל יצחק, מלך השערים של הליגה קיבל הזדמנות לכבוש מהנקודה הלבנה, אך פגע במשקוף. הכתומים המשיכו ללחוץ, ובדקה ה-92 קיבלו הזדמנות נוספת לכבוש, שוב מהנקודה הלבנה, הפעם קלאודמיר ניגש לבעיטה. עם הרבה קור רוח, ורגע לפני שריקת הסיום, הברזילאי כבש והעניק ניצחון יקר למאבק הצמרת.

תוצאה נוספת: מכבי אחי נצרת – הפועל קטמון 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי