כפי שפורסם לראשונה בספורט1: שחקני מכבי פ"ת הגיעו לסיכום על הקיצוץ

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | אודי ציטיאט

בתיווכו של ארגון השחקנים, נקבע בין היתר כי שכרם של המשתכרים עד 8,000 לא יופחת החודש ולא ייעשה קיזוז מלבד יוני. לוזון: "אין דבר שאני רוצה יותר מאשר לשלם מענקים על העפלה לליגת העל וזכייה בגביע

(גודל טקסט)

זהו-זה. במכבי פתח תקווה, מוליכת הליגה הלאומית, יכולים לשוב להתעסק רק בכדורגל ולהשאיר את ענייני הקיצוץ בשכר מאחור. כפי שפרסמנו אתמול בספורט1, השחקנים הגיעו רשמית לסיכום עם המועדון והסדירו את התנאים על רקע משבר הקורונה, באמצעות ארגון השחקנים.

בהסכם בין הצדדים אותו ניסחו מטעם הארגון, נקבע כי שכרם של המשתכרים עד 8,000 שקל לא יופחת בחודש יוני; אלה שמרוויחים מעבר לכך, יקזזו בין 15% ל-30% משכרם וחלק יוחזר להם אם הקבוצה תעפיל לליגת העל; מענקי הגביע נותרו בעינם ויחולקו באופן שווה בין כל השחקנים. בנוסף, לא יתבצע עוד קיזוז מלבד חודש יוני.

 
מנכ"ל ארגון השחקנים, מושיקו מישאלוף, בירך על המהלך:  "אני שמח שהגענו להסכם לאחר מו"מ הוגן עם הנהלת מכבי פ"ת. ראוי להדגיש את המעורבות הפעילה והחיובית של השחקנים בקבוצה, שכנציגם אני יודע עד כמה הם מקצוענים. בנוסף, חשוב לי לשבח את התנהלות מכבי פ"ת בראשות אבי לוזון, שפעלו אתנו בשיתוף פעולה, למען השחקנים והקבוצה".


שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים (דני מרון)

היו"ר אבי לוזון אמר: "אני שמח על ההסכם וגאה שזה הסכם הראשון בקרב הקבוצות המקצועיות בישראל המסדיר את החזרה לפעילות". לוזון דיבר על המשך העונה: "הדבר שכעת אני רוצה יותר מכל הוא לשלם את המענקים על ההעפלה לליגת העל והזכייה בגביע".
 

ניר אלון, יו"ר חטיבת הספורט, הוסיף: "ההסכם האחיד והכולל עם מכבי פ"ת מסדיר את תנאי השחקנים כפי שראוי שיקרה בקבוצה מקצוענית. זה הבסיס הראוי להסכמים, שגם מספק שקט לשחקנים להתרכז בחזרה לפעילות. הקפדנו על פגיעה מצומצמת בשכר ובמיוחד באלו המשתכרים שכר לא גבוה. זהו הבסיס להסכמה עם קבוצות נוספות שמאפשר חזרה מסודרת לפעילות לאחר משבר הקורונה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי