נוף הגליל גברה 1:3 על בני לוד, ערן לוי העניק לעפולה 1:1 דרמטי

ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים | ערן לוף

למרות שנותרה בעשרה השחקנים בדקה ה-54, החבורה של ירון הוכנבוים לא התקשתה מול ראובן עטר וחניכיו. הקשר מצא את הרשת בדקה ה-90 וסידר נקודה יקרה מול עכו. תיקו משמים בין אום אל פאחם לאחי נצרת

(גודל טקסט)

הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית יצא הערב (רביעי) לדרך עם שלושה משחקים מסקרנים: הפועל נוף הגליל חיברה ניצחון שני ברציפות וגברה 1:3 על בני לוד, הפועל אום אל פאחם ומכבי אחי נצרת נפרדו ב-0:0 מאכזב והפועל עכו ספגה שער מאוחר מרגליו של מי אם לא ערן לוי, שהעניק להפועל עפולה, נועלת הטבלה, 1:1 דרמטי בחוץ.

הפועל נוף הגליל – בני לוד 1:3
אחרי 0:2 מפתיע על הפועל קטמון מהצמרת במחזור נעילת הליגה הסדירה, הפועל נוף הגליל חיברה ניצחון שני ברציפות, העלתה את מאזנה ל-40 נקודות והתרחקה בצורה משמעותית ממאבקי הירידה. לוד של ראובן עטר, לעומת זאת, רשמה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון, נותרה במקום ה-14 עם 26 נקודות והיא תמשיך להיאבק על חייה בליגת המשנה.

עצמי של יובל חליבה (52), נגיחה של תומר סוויסה (66) ושער של ים כהן (72) העניקו שלוש נקודות למארחת, שלא התרגשה מכך שהיא נותרה בעשרה שחקנים לאחר שמחמוד ג’אבר ספג כרטיס צהוב שני והורחק בדקה ה-54. בדקה ה-91 נוף הגלילה פדרו פטראצי השאיר את נוף הגליל בתשעה שחקנים וציון צמח הספיק רק לצמק דקה לאחר מכן בבעיטה חופשית נפלאה, אך זה היה מעט מידי ומאוחר מידי.

הפועל עכו – הפועל עפולה 1:1

אחרי שני הפסדים רצופים, עכו קיוותה להתאושש בביתה מול נעלת הטבלה, אולם לערן לוי היו תכניות אחרות ושער דרמטי שלו בדקה ה-90 צימק את הפער מבני לוד לשתי נקודות בלבד והעניק להפועל עפולה הרבה תקווה לקראת המשך המאבקים. שער של אנואר מוראד בדקה ה-79 לא הספיק למארחת, שנותרה במקום ה-15 עם 35 נקודות.

תוצאה נוספת
הפועל אום אל פאחם – אחי נצרת 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי