סערה גדולה בהפועל תל אביב: שחקנים התעמתו בחדר ההלבשה

אייל משומר
אייל משומר | דני מרון

סערה גדולה במועדון האדום לאחר ה-2:0 לאשדוד. השוער ("לא מקצועי"), החלוץ (סיים את דרכו) והמאמן (ליקויים באימונים) סופגים אש. וגם: אזלו הכרטיסים למשחק מול אשקלון

(גודל טקסט)
ההפסד של הפועל תל אביב אמש (שבת) 2:0 למ.ס. אשדוד שבוע לפני המשחק הקריטי נגד הפועל אשקלון לא עבר בשקט. חלק מהשחקנים התעמתו בחדר ההלבשה ואחרים הפנו ביקורת כלפי המאמן מנחם קורצקי על צורת המשחק והליקויים באימונים.

 

גורם המקורב למועדון: "המשימה היא לנצח את הפועל אשקלון, זה המשחק על עונה שלמה ובמקום להגיע אליו מאוחדים יש שחקנים שבגלל שער אחד של אשדוד מאיזה כדור קרן מכניסים אווירת ליגה א' לחדר ההלבשה. לכולם ברור כי רוב הקבוצה לא תמשיך בעונה הבאה ובמקום להתלכד עושים הצגות לעברו של המאמן מנחם קורצקי, בצורה הזו בכלל לא בטוח שננצח את אשקלון".




קורצקי אמר לאחר המשחק: "ספגנו שער מכדור קרן שהוביל להפסד. ננסה לתקן באימונים ולהגיע מוכנים נגד אשקלון. הכל תלוי במשחק הזה ואני מאמין שננצח ולא נרד ליגה". המאמן יקיים שיחה אישית עם השוער אריאל הרוש שלפי גורמים בקבוצה התנהג בחוסר מקצועיות: "יהיה קשה להחזיר את השקט לקבוצה לאחר ההתנהגות הלא מקצועית של הרוש שהיה צריך לשוחח עם המאמן ולא לייצר גל של ביקורת. נראה אותו מדבר על טעויות שלו וגולים שהוא סופג".

 

במחזור הבא יחזור להרכב מוטי ברשצקי שהיה אתמול מורחק בשל כרטיסים צהובים. החלוץ דודו ביטון יועמד בפני ועדת משמעת בשל התנהגותו והביקורת שהעביר ולמעשה סיים את דרכו במועדון.


אריאל הרוש משמאל. חוסר מקצוענות. צילום: דני מרון

 

"משחק כזה לא היינו צריכים להפסיד ויש מי שצריך להבין כי לפני החשיבה על חוזה לעונה הבאה צריך לשחק למען הקבוצה", אמר גורם אחר במועדון. "עכשיו אלפי האוהדים תלויים בשחקנים וזה לא הזמן לטפל בעברות משמעת או במי שמבקש להוריד מעצמו אשמה".

 

היחידים שזכו אתמול למחמאות הם האוהדים. כבר בשעות הצהריים הגיעו כאלף אוהדים למתחם חודורוב לתצוגת תמיכה ועידוד בשחקנים שהרעידה את חדר ההלבשה. מאות כלי רכב יצאו במאורגן אחרי אוטובוס השחקנים. 


בתוך כך, המועדון הודיע כי אזלו כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה למשחק בשבת מול הפועל אשקלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי