סכנין נקנסה ב-25,000 ש"ח, מכבי ת"א וב"ש ב-15,000

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

יום עמוס במיוחד בבית הדין. בני יהודה נענשה בקנס של 30,000 ש"ח בעקבות הקריאות נגד עאבד, עומר גולן הורחק במכבי פ"ת ורופא הפועל תל אביב נענש

(גודל טקסט)

 בני סכנין ומכבי תל אביב נקנסו בעקבות אירועי המשחק האחרון ביניהן בדוחא. סכנין ספגה קנס של 20,000 ש"ח ואילו סגנית האלופה קנס של 15,000 ש"ח. סכנין נענשה על השלכת כוס שתייה (לעברו של השוער פרדאג ראיקוביץ') ובקבוק מים. מכבי נענשה בשל השלכת מוט ודגלים.

יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס הגיב להאשמה בבית הדין: "ראיתי את הכוס עפה לכיוון השוער, אבל השוער נשכב כאילו היא פגעה בו. יש לנו כמה חוליגנים שאנחנו מזהים אותם ופניתי למשטרה ובשבוע הבא ניפגש עמה לטפל בהם. המשטרה יודעת מיהם ואני מקווה שנוכל לטפל בהם. אנחנו מגנים כל התנהגות פסולה ונגד זריקת חפצים לאצטדיון. אני מבקש שוויוניות כמו הקבוצות האחרות". סכנין בנוסף נקנסה ב-5,000 שקלים והיו"ר ב-10,000 שקלים והרחקה מכל פעילות על תנאי ל-3 חודשים בעקבות התנהלות הקבוצה ואבו יונס עצמו מול התקשורת.


אבו יונס. "מבקש שוויוניות (ערן לוף)

בנושא אחר, לפני שבוע בדיוק פגשה בני יהודה את עירוני קריית שמונה ונכנעה 2:0 במשחק בו אוהדי הקבוצה קיללו לאורך דקות רבות את חלוץ היריבה אחמד עאבד, שאף כבש והתגרה בכתומים ביציעים בעקבות הקריאות הגזעניות לעברו.

היום התייצבה בני יהודה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר שהמועדון הואשם בהתפרעות אוהדים וקריאות גזעניות ובסופו של דבר המועדון נקנס ב-30,000 שקלים עקב האישומים שלעיל.

את בני יהודה ייצג המנכ"ל כפיר אדרי, שהסתייע בעורך הדין רועי רוזן, וטען כי "אחמד עאבד רץ עם אצבע משולשת וקרא 'אללה הוא אכבר' לעבר מיעוט קטן שצעק ולא כמו שכתוב בדו"ח. ברגע שהכרוז ביקש להפסיק, התופעה פסקה והקהל שרק בוז.


עאבד משתיק את האוהדים הכתומים (עדי אבישי)

"הייתה התנהגות פרובוקטיבית מצד השחקן", המשיך אדרי והפנה אצבע מאשימה לעברו של עאבד, "לא הייתה כאן גזענות לשמה, לא הוכנו שלטים או שירים, אלא רק תגובה להתנהגות אשר שחקן צריך להימנע ממנה. בעבר גם היה לו דומה עם בית"ר ירושלים".

גם מכבי פתח תקווה התייצבה הערב בבית הדין והמנהל המקצועי עומר גולן הורחק למשחק אחד וספג בנוסף 2,000 שקל על תנאי למשך שנה לאחר שצעק לעבר הקוון "שב בשקט".  אבי לוזון נקנס ב-1,500 שקל בפועל בגין העלבת שופט.

קבוצה נוספת שהתייצבה לדין היא הפועל תל אביב, או יותר נכון רופא הקבוצה רן טיין בעקבות פרשת העירוי. טיין נענש בקנס על סך 1,000 שקלים והרחקה ל-3 חודשים על תנאי למשך שנתיים.

בסיום היום גם הפועל באר שבע נקנסה בבית הדין בקנס על סך 15,000 שקלים בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק מול סכנין, שם הדליקו האוהדים אבוקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי