כיוואן צפוי להמשיך, גבאי ואבידור מועמדים להחליף את ארבייטמן

הודיע כי החליט להישאר. ארבייטמן
הודיע כי החליט להישאר. ארבייטמן | צילום: עדי אבישי

הקשר מוערך על ידי מאמן הפועל חיפה. עתידו של החלץ יתבהר בשבוע הקרוב, קלינגר סימן מטרות

(גודל טקסט)
לאחר המינוי הרשמי למאמן הקבוצה, ניר קלינגר ממשיך לעבוד קשה על בניית סגל השחקנים לעונה הבאה. המאמן מתכוון לסגור בתחילה את נושא השוער וההגנה ורק לאחר מכן יחליט לגבי החלק ההתקפי.

 

השוער רובי לבקוביץ' סיכם לעונה נוספת בקבוצה ולא מן הנמנע כי יהפוך לשוער ראשון. בחיפה מתכוונים לרדת באופן סופי מהמשא ומתן מול פיט פלטהאוזן, אלא אם השוער יירד משמעותית בדרישותיו הכספיות. מי שמנהל את המשא ומתן מול השוער ההולנדי הוא הבעלים יואב כץ ובמקביל קלינגר כבר בוחן אופציות נוספות לשוער זר. בחיפה סבורים כי אם לא יימצא שוער זר מתאים שישדרג את הקבוצה והאופציה של אריאל הרוש תרד מהפרק, יקבל לבקוביץ' את ההזדמנות. גם בעמדת הבלם מעדיפים בחיפה להביא בלם זר לצדו של ניסו קפילוטו, אך טרם עלו חלופות רלוונטיות.


 

הישאם כיוואן צפוי להמשיך לעונה נוספת. הקשר, שהיה לא מעט מחוץ לסגל בתקופה של דני גולן, מוערך על ידי קלינגר, שצפוי לתת לו הזדמנות נוספת. בחלק ההתקפי ממתינים בחיפה לתשובות של שלומי ארבייטמן במהלך השבוע הקרוב. שמם של יובל אבידור ודובב גבאי עלה כמחליפים אפשריים לחלוץ. הקשר חנן ממן, שהתחתן אתמול, אמור לקבל שדרוג בדמות חוזה חדש לשלוש שנים.


הישאם כיוואן. קלינגר מעריך אותו (ערן לוף)
הישאם כיוואן. קלינגר מעריך אותו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי