דיווח בטורקיה: קייסריספור רוצה את טוני וואקמה

וואקמה
וואקמה | דני מרון

הקבוצה הטורקית מעוניינת לצרף את החלוץ הניגרי של הפועל באר שבע כדי לחזור לצמרת

(גודל טקסט)
אחד השחקנים הבולטים של הפועל באר שבע בשנתיים האחרונות הוא טוני וואקמה. למרות זאת שמו של החלוץ הניגרי לא הוזכר כמועמד לעבור לקבוצה באירופה, עד היום (רביעי). בטורקיה מפרסמים שקייסריספור מעוניינת לצרף את הכוכב של אלונה ברקת וברק בכר.

 

הקבוצה הטורקית סיימה את העונה החולפת במקום ה-15 בליגה הטורקית ולפי הדיווח רוצה לרכוש כוכב כדי לחזור לצמרת בעונה הבאה. וואקמה, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספת בקבוצה מבירת הנגב נמצא חזק על הכוונת.

 

קייסירספור מעולם לא זכתה באליפות טורקיה. את הגביע היא הניפה פעם אחת (2008). את הקבוצה מאמן מריוס סומודיצה הרומני. בסגל ניתן למצוא את סילבסטרה וארלה הפורטוגלי ו-ווליטון הברזילאי ששיחק בספרטק מוסקבה.

 

וואקמה החל את הקריירה שלו באוניברסיטטה קלוז', אך הושאל מיד לאחר מכן לארישול טורדה. בינואר הוא שב לרומניה וסיים את העונה במדי קלוז'. בעונה שלאחר מכן הניגרי כבש שבעה שערים ובקיץ הצטרף לפטרולול פלוישט אך מיעט לשחק ובינואר 2013 חזר לאוניברסיטטה קלוז'.


טוני וואקמה. יעבור לטורקיה? (ערן לוף)
טוני וואקמה. יעבור לטורקיה? (ערן לוף)


בקיץ 2013 וואקמה חתם לשלוש שנים בהפועל רעננה. בשתי העונות שלו במדי הקבוצה מהשרון הוא הבקיע 13 שערים ובישל עשרה. בקיץ 2015 הניגרי הצטרף להפועל באר שבע. כבר בעונתו הראשונה השאיר חותם משמעותי בבירת הנגב כאשר כבר 11 שערים, בישל חמישה והיה אחד הגורמים המשמעותיים בזכייה באליפות. אשתקד וואקמה הפך לזר הפורה ביותר בתולדות הפועל באר שבע. בסיום העונה הוא זכה עם הקבוצה באליפות שנייה ברציפות ונבחר לשחקן הזר של העונה על ידי מנהלת הליגה. ווקאמה סיים את העונה הטובה בקריירה שלו עם 14 שערים ועשרה בישולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי