מקורבי גיא מלמד: אין הצעה קונקרטית מקבוצה בהולנד

גיא מלמד
גיא מלמד | דני מרון

סוכניו של החלוץ טסו להולנד וייפגשו עם מספר קבוצות. אבידור, סרסור ובריבו כבשו למלאבסים ב-1:3 מול אשקלון במשחק הכנה. דנין צימק

(גודל טקסט)

גלעד קצב ועידן כסיף, סוכניו של חלוץ מכבי פתח תקווה גיא מלמד, המריאו הבוקר (שישי) להולנד על מנת למצוא לחלוץ קבוצה. עם זאת הבהירו בסביבתו של מלמד: "כרגע עוד אין הצעה מהולנד על השולחן, תהיינה פגישות עם מספר קבוצות ואז נדע יותר טוב". לאחרונה דווח כי החלוץ קיבל גם הצעה ממכבי ת"א על סך חצי מיליון יורו.

בינתיים נעדרו מלמד ולירוי צעירי הפצועים ממשחק ההכנה נגד הפועל אשקלון שנגמר בניצחון המלאבסים 1:3 שנערך במתחם האימונים של קבוצה. יובל אבידור, הרכש מסכנין, ושני השחקנים שעלו מהנוער מוחמד סרסור ותאי בריבו כבשו במשחק, שהיה הראשון של מכבי פתח תקווה לקראת עונת 2017/18. אייל דנין כבש לאשקלון.

פתח תקווה פתחה את המשחק בהרכב: צחי גיגי, אורי מגבו, עומר דנינו, ז'והאן מרסיאל, עודד אלקיים, יובל שבתאי, רומראיו פירס, גל לוי, רישאר סומא, מנור סולומון, יובל אבידור. כן שותפו: יוסי גינזבורג, עומרי לוזון, אור לוריאן, עידן אדנני, דניאל בוסי, מוחמד סרסור, לוטם זינו, סער בנבנישתי, וקנין, איילי ותאי בריבו.


סיבוק ינחת בישראל שוב ביום שני (Getty)

הבלם תומאש סיבוק, שחזר לצ'כיה לסידורים אחרונים, ינחת שוב בישראל ביום שני. המלאבסים יערכו עוד שני משחקי אימון מול נצרת עלית (ביום שני) ומול הפועל רמת גן (ביום חמישי), לפני שתמריא לאוסטריה למחנה אימון שיימשך עשרה ימים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי