הרכש העשירי: לאנדרו ריביירו חתם במכבי נתניה

לאנדרו ריביירו
לאנדרו ריביירו | צילום: מכבי נתניה - האתר הרשמי

העולה החדשה השלימה את צירופו של הברזילאי לעונה אחת עם אופציה לשלוש נוספות. גורם במועדון: "הוא מזכיר את קאיודה, אוהדים ירכשו כרטיס כדי לראות אותו". יול נילסן מתחיל להתאקלם, חלוץ זר על הכוונת

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ממשיכה להתחזק ואמש (חמישי) חתם בקבוצה הקשר/חלוץ לאנדרו ריביירו לעונה אחת עם אופציה לשלוש עונות נוספות.

ריביירו אמר לאחר החתימה: "מתרגש להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה ולמדינה נפלאה כמו ישראל. בשבועיים שלי בישראל נכחתי לדעת כמה מכבי נתניה מועדון חשוב עם קהל אוהדים נפלא ואעשה הכל כדי לגרום להם אושר ושמחה".

רייבירו הוא שחקן הרכש העשירי של העולה החדשה בקיץ לאחר צירופם של דני עמוס, גולן אלקסלסי, בן צעירי, חגי גולדנברג, תומאס יול נילסן, גיא גרוס, דן גלזר, עדי קונסטנטינוס ועדן שרם.

"הוא מאוד מזכיר את קאיודה. יש לנו קבוצה של לוחמים וצריך את השחקן הזה שבשבילו אוהדים יבואו לרכוש כרטיס. עם עבודה נכונה יכול להתפתח פה שחקן מצוין", סיפרו במועדון על הברזילאי.

סלובודאן דראפיץ'. יש לו סבלנות (אודי ציטיאט)
סלובודאן דראפיץ'. יש לו סבלנות (אודי ציטיאט)

בקבוצה יצאו שבעי רצון מהניצחון אמש 0:1 על הפועל קטמון, ובכך השלימו מאזן של שני ניצחונות ותיקו במשחקי ההגנה לפני היציאה למחנה האימונים בפולין ביום שני.

מי שמתאקלם לאט לאט, הוא הבלם תומאס יול נילסן. במועדון מספרים כי בשבוע האחרון, כאשר הדני לא הסתדר בארץ והחלו שמועות על עזיבה, נכנס השחקן לשיחה אצל המאמן סלובודאן דראפיץ' ואמר לו: "קשה לי כאן, אני צריך קצת זמן להתאקלם, זו מנטליות שונה בשבילי". דראפיץ' ענה לו: "אני יודע שזה ייקח זמן, אני מאמין בך ומצפה ממך ליותר".

"לא קל לזרים להתאקלם כאן", סיפרו במועדון. "ראינו זרים שהספידו אותם ובסוף הצליחו, פערי התרבות בין סקנדינביה לישראל הם לא קטנים. אנחנו מאמינים שהשילוב בינו לבין בראנקו יוכח כמוצלח".

בקבוצה ממשיכים בניסיונות לצרף חלוץ זר בכיר. הצוות המקצועי החליט באופן סופי להחזיק בשישה זרים. כפי שפרסמנו, בקבוצה רוצים לצרף את שון וייסמן שבלט בעונה הקודמת, אך העדיפות הראשונה היא לחלוץ זר מהיר, כאשר לצוות המקצועי יש מועמד, שאת צירופו ינסו לקדם בימים הקרובים. "אנחנו צריכים חלוץ מהיר שיתאים לשיטה שלנו", אמרו.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי