גורם בכיר בבני יהודה: אם נעבור את טרנצ'ין נביא רכש משמעותי

בני יהודה. טרנצ'ין
בני יהודה. טרנצ'ין | אתר רשמי

רגשות מעורבים אצל הזהובים לאחר ה-1:1 עם טרנצ'ין, גורדנה: "היינו קונים את התוצאה הזו לפני המשחק". במועדון ממתינים לאלון תורג'מן, דור פרץ ושגיב יחזקאל. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בני יהודה תשוב אחר הצהריים לישראל בטיסה ישירה מווינה לאחר שהשיגה אתמול (חמישי) 1:1 בחוץ נגד טרנצ'ין הסלובקית במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית ותעביר את ההכרעה למשחק בשבוע הבא באצטדיון המושבה. כשהקבוצה תנחת בנמל התעופה בלוד כבר ידעו יוסי אבוקסיס ושחקניו מי עשויה להיות היריבה הבאה שלהם.

רועי גורדנה אמר לאחר המשחק: "השגנו תוצאה טובה. היינו קונים אותה לפני המשחק. לאחר ההרחקה של מאור קנדיל עשינו הגנה טובה והעברנו את ההכרעה לשבוע הבא למשחק בארץ ואנחנו מאמינים שנעשה את זה".

בקבוצה היו רגשות מעורבים בסיום. חלק מהגורמים טענו שהשחקנים פספסו ניצחון, בעוד שאחרים אמרו ששחקני טרנצ'ין הגיעו למצבי הבקעה רבים והחמיצו. כולם מבינים שכדי לעבור לשלב הבא הקבוצה תצטרך לגלות בגומלין יכולת טובה הרבה יותר.

הכתומים יחסרו בשבוע הבא את המגן הימני מאור קנדיל שהורחק ולא יוכלו לרשום שחקנים חדשים למשחק. גורם בכיר בקבוצה הבהיר: "בקרוב אבוקסיס יקבל תוספת משמעותית של שחקנים זרים וישראלים ופני הקבוצה ישתנו. זה ייעשה בהמשך אם נעבור את טרנצ'ין. המאמן הציב מערך נכון בכלים העומדים לרשותו והתוצאה תוסיף ביטחון להמשך הדרך. אנחנו מאמינים כי תהיה קבוצה טובה יותר מאשר בעונה שעברה".

שחקני בני יהודה מול טרנצ'ין (אתר רשמי)
שחקני בני יהודה מול טרנצ'ין (אתר רשמי)

ראשי הקבוצה טוענים כי הבעלים ברק אברמוב קיבל הצעות לרכישת השוער אמיליוס זובאס ממועדונים באירופה ודחה אותם. בימים הקרובים יגיעו להתרשמות שני שחקנים זרים ובמועדון גם ממתינים לפגישה עם חלוץ מכבי חיפה אלון תורג'מן ולתשובה ממכבי תל אביב בנושא דור פרץ ושגיב יחזקאל.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי