אלון תורג'מן סובל ממתיחה, צפוי להיות כשיר לגביע הטוטו

הפועל חיפה
הפועל חיפה | צילום: ערן לוף

החלוץ לא צפוי לקחת חלק במשחק האימון מול נשר בכדי להיות להפועל עכו. פלקושצ'נקו לא ישוחרר העונה למרות התעניינות מדינמו קייב. ההחלטה לגבי פרץ בתחילת שבוע הבא

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה אתמול (רביעי) לאימוניה לאחר מחנה האימונים שערכה באוקראינה וזאת לקראת משחק גביע הטוטו ביום רביעי מול הפועל עכו.

הקבוצה התאמנה ללא החלוץ אלון תורג'מן שסובל ממתיחה בעקבות המשחק האחרון במחנה מול דינמו קייב. מחר תערוך הקבוצה משחק אימון מול עירוני נשר ובמועדון לא מתכוונים לסכן את החלוץ אך מאמינים שיהיה כשיר ליום רביעי.

צמד הזרים, השוער ארנסטס שטקוס והחלוץ ראדו גנסארי, נסעו מיד לאחר המחנה למולדתם לסגור פרטים אחרונים וצפויים לנחות היום בישראל. במועדון קיימת שביעות רצון מהשתלבותם של השניים וגנסארי זכה ללא מעט מחמאות בעקבות הופעותיו במשחקי האימון באוקראינה.


פלקושצ'נקו. לא יעזוב את הכרמל הקיץ (אודי ציטיאט)

שחקן נוסף שהרשים במחנה האימונים הוא הקשר מקסים פלקושצ'נקו שזכה להתעניינות מצד דינמו קייב. בחיפה סיפרו כי נציגי הקבוצה האוקראינית שוחחו עמם לגבי הקשר הצעיר אבל לא נעשתה שום פנייה רשמית בנושא. "הם הבטיחו לפנות אלינו בשבועיים הקרובים. בכל מקרה, לא נראה כי השחקן ישוחרר העונה גם בשל היותו חייל" אמר גורם במועדון.

בחיפה יעקבו הערב אחר משחקה של מכבי תל אביב בליגה האירופית ובעיקר בעובדה אם הקשר דור פרץ ייקח חלק במשחק. במכבי תל אביב הבטיחו לאדומים כי המטרה להחתים שני קשרים זרים ובמידה שזה יקרה, פרץ יעבור לכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי