יעקב בוזגלו אישר: מאור קרוב מאוד לסגור במכבי חיפה

בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

אביו של מאור בוזגלו התייחס לפרסום באתר ספורט1 בתכנית הספורט של 103FM: "שני הצדדים רוצים בזה. חלק מההכנסות על מכירת החולצות ילכו לכיס של מאור"

(גודל טקסט)
אוהדי מכבי חיפה נמצאים בטירוף ביממה האחרונה בעיקר לאחר פרסום הידיעה בספורט1 על כך שראשי המועדון סיכמו עם הקשר מאור בוזגלו לשלוש השנים הקרובות. הצדדים אישרו כי ישנה התקדמות משמעותית אך בכל מקרה החתימה לא תהיה לפני צום תשעה באב. אביו של השחקן, יעקב, התראיין הערב (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM.




"עדיין לא סגרנו עם מכבי חיפה, אבל אנחנו מאוד קרובים ורוצים האחד את השנייה", אמר האב, "ברגע שמאור בריא אני לא מוטרד. גם המועדון שייקח אותו לא צריך להיות מוטרד כי ההסכם ייכנס לתוקף רק שמאור יוכל לעלות למגרש. יש למאור עוד הצעות ואנחנו בחרנו בהצעה של מכבי חיפה כי שני הצדדים רוצים בקשר".


המו"מ: "לא נתנו למכבי חיפה "דד ליין". הזמן מאוד חשוב לשני הצדדים. עבורם, זה כדי שיהיו בטוחים בהחלטה שלהם ועבורנו לדעת שמיצינו את המיטב. למאור לא נגמר חלון ההעברות בסוף אוגוסט, הוא שחקן חופשי. אני מאוד מקווה שיענקל'ה שחר יכריע מה שיותר מהר. הכדור במגרש של מכבי חיפה. יש הצעות לא רק מישראל. אם ההסכם ייחתם הוא יהיה לשלוש שנים לפחות. אני רוצה להיות מאחורי זה.


יעקב בוזגלו (דני מרון)
יעקב בוזגלו (דני מרון)


סעיף מכירת החולצות:
"העסקה כוללת סעיף כי חלק מההכנסות על מכירת חולצות יילך לכיס של מאור. אני עושה טובה לכל השחקנים בארץ שלא קל להם לבנות את המוניטין שלהם".


במועדון מאמינים כי החתמתו של הקשר תוביל לשיא המנויים בסמי עופר וזאת למרות הכישלון הצורב של הקבוצה בעונה החולפת. "גם אוהדים שכבר הודיעו כי לא ירכשו מנוי בגלל חוסר ההצלחה שינו את דעתם ביממה האחרונה", אמר אחד האוהדים והוסיף: "אנחנו מחכים לראות את בוזגלו בירוק, שחקן שובר שיוויון שיהיה האקס פקטור שלנו העונה".



האוהדים הירוקים. שיא מנויים חדש למרות הכל? (ערן לוף)


בינתיים בצוות המקצועי עוסקים בעיקר בחיפוש אחר זר נוסף שיהיה השישי של הקבוצה. המאמן גיא לוזון מחפש פליימייקר והמטרה להחתימו כבר במהלך שבוע הבא בכדי שיצליח להצטרף הן מקצועית והן חברתית לקבוצה לקראת משחקי הליגה. פרט לזר הנוסף ולבוזגלו במועדון לא מתכוונים להחתים ישראלי נוסף וזאת למרות שהודיעו שלשום על כך שהבלם אדי גוטליב לא יגיע.


מבחינה מקצועית, בקבוצה חזרו לאימונים לקראת משחק גביע הטוטו בשבת מול בני סכנין, שיהיה למשחק הרשמי הראשון של הקבוצה העונה.  נראה שלוזון ימשיך במערך ה-4-3-3, כמו ששיחק במחנה האימונים. בצוות המקצועי של הירוקים טרם תרגלו את ההרכב לקראת המשחק וחלק מההתלבטויות הן בעמדות הבלם והקשר. בשלב זה נראה שבהגנה גארי קגלמאכר יפתח לצדו של אליסון דוס סנטוס. גם גילי ורמוט יעלה ב-11 ואלירן עטר יפתח בחוד.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי