גורם המקורב למכבי ת"א: מחכים להסכמה של גוטליב

גוטליב. שחקן של הפועל תל אביב תחת חוזה
גוטליב. שחקן של הפועל תל אביב תחת חוזה | צילום: אודי ציטיאט

הצהובים סימנו את שחקן הפועל ת"א אם לא יגיע בלם זר בתקופה הקרובה, גם מלמד צפוי לקבל פנייה. אם אלירן עטר ישיג שחרור ממכבי חיפה ייפתחו איתו מגעים. ב-19:45 המשחק הראשון מול פאניוניוס (ספורט1)

(גודל טקסט)

במקביל לחיפושים אחר שחקנים זרים, במכבי תל אביב עוקבים בעניין אחרי ההתפתחויות בשוק הישראלי ולאחר השלמת הסגל הזר יפנו את המאמצים לצירוף מספר שחקנים מקומיים. ברשימות של המאמן ג'ורדי קרויף והמנכ"ל בן מנספורד נמצאים: אדי גוטליב, אלירן עטר וגיא מלמד.

שמו של גוטליב עלה שוב לאחר שהבלם של הפועל תל אביב לא עבר לקבוצת אופה הרוסית וגם לא חתם במכבי חיפה. הצהובים כבר גיששו בעונה שעברה אצל השחקן, אך הוא לא היה מוכן להגיע לקריית שלום. גורם בסביבת המועדון אמר: "אין בכדורגל משחקי כבוד או שינוי כיוון. אם גוטליב ישנה את דעתו בימים הקרובים ויסכים לשחק תחת ג'ורדי המהלך יצא לפועל". אותו גורם הוסיף כי אם יוחתם בלם זר, המועמדות של גוטליב תרד מהפרק.

גם חלוץ מכבי פתח תקווה גיא מלמד נמצא על הפרק, אך מכבי ת"א לא ממהרת לפנות אליו. הצהובים מעוניינים לאפשר לו למצות את הניסיונות לצאת לחו"ל ואת המגעים עם מכבי חיפה ורק אז יפתחו איתו במגעים.

שמו של אלירן עטר ממשיך להעסיק את אנשי המועדון, אך אם יגיע בתקופה הקרובה שחקן זר לאגף השמאלי של ההתקפה, הסיכוי להחתימו ירד בצורה משמעותית. הצהובים לא מתכוונים לפנות אל נשיא מכבי חיפה יעקב שחר וגם לא לשלם שני מיליון יורו על כרטיסו. רק אם השחקן ומקורביו יצליחו להביא לשחרור, סגנית האלופה תיכנס לתמונה.

במקביל הצהובים מתכוננים למשחק הראשון מבין שניים מול פאניוניוס במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 19:45, ספורט1). כריסטיאן באטוקיו צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב. 

אלירן עטר. יחזור לצהוב? (אודי ציטיאט)
אלירן עטר. יחזור לצהוב? (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי