ג'ון אוגו הראה סימני מצוקה בטיסה לבולגריה

אוגו
אוגו | אודי ציטיאט

הקשר הניגרי התקשה לשלוט בעצמו, והקפטן אליניב ברדה הרגיע. מאור מליקסון כשיר ויהיה בסגל, ברק בכר נוטה לפתוח עם מהראן ראדי, תומאש פקהארט ימתין על הספסל

(גודל טקסט)
 ג'ון אוגו הציג היום פן לא מוכר שלו: הגרזן הניגרי של הפועל באר שבע תועד במהלך הטיסה לבולגריה כשהוא לא לגמרי שולט בעניינים ואפילו הראה סימני מצוקה.


בהתערבות הקפטן אליניב ברדה שישב לצדו במטוס והבטיח לו "שננחת בשלום" חזר הצבע לפניו של אוגו. זמן קצר לאחר הנחיתה הצטלם אוגו לצדו של טוני וואקמה כשרגליו על הקרקע, והוא הרבה יותר נינוח. בסיומה של החוויה הבלתי שגרתית בשחקים המשיכה הקבוצה בדרכה לראזגרד, העיר המארחת, שם יתקיים ביום רביעי משחק הגומלין מול לודוגורץ במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות.




האלופה מגיעה להתמודדות עם יתרון מבטיח (0:2), ובמורל גבוה. הקבוצה הקדימה את מועד ההמראה כדי להגיע לבית המלון לפני תחילת צום תשעה באב. כמה משחקניה המסורתיים של האלופה הודיעו כי בכוונתם לצום, וההחלטה אם להשתתף מחר באימון המסכם נתונה לשיקולם. בכל מקרה, שעת האימון סמוכה לסיומו של הצום.





מאור מליקסון שסובל ממכה יבשה בשוק יהיה כשיר, ויעמוד לרשות הצוות המקצועי. המאמן ברק בכר נוטה לפתוח עם מהראן ראדי, כשיכולתו הגבוהה של מיכאל אוחנה גורמת למאמן "כאבי ראש חיוביים". אוחנה, כזכור, נכנס כמחליף בשלהי המשחק הראשון וקבע את תוצאת המשחק בשער מרהיב. החלוץ הצ'כי, תומאש פקהארט, יחכה להזדמנות שלו על הספסל.
מאות אוהדים אדומים יהיו ביציעי לודוגורץ ארנה.



במקביל, כוח החלוץ של האוהדים האדומים התמקם בעיר הקייט ורנה לחוף הים השחור, ואת ההכנות "המקצועיות" בחרו לערוך באחד מבתי הקזינו החוקיים בעיר. עד הערב הגיעו לוורנה ולבורגס כ-150 אוהדים וכמות כפולה צפויה לנחות בבולגריה במוצאי תשעה באב. ההערכה היא ש-400 אוהדים יעודדו ביום רביעי את הקבוצה מבירת הנגב.




האוהדים האדומים כבר צובעים את בולגריה (פרטי)



נחתנו בשלום בסופיה, אוכלים ארוחת ערב רגע לפני כניסת ט' באב. צום קל לכולם! pic.twitter.com/kmx0vWXrty

— Guy Haimov (@GuyHaimov) July 31, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי