ואליינטה: "החוזה במכבי חיפה לא הסתיים, רציתי לעזוב"

מארק ואליינטה
מארק ואליינטה | ערן לוף

הבלם הספרדי שעזב את הכרמל אחרי השנתיים ועבר לאופן העניק ראיון ראשון לתקשורת הבלגית: "הרגשתי שזה סופו של מעגל"

(גודל טקסט)

 מארק ואליינטה, בלם מכבי חיפה שעבר לאופן בתחילת השבוע, העניק ראיון ראשון לתקשורת הבלגית ודיבר בין השאר גם על הפרידה ממכבי חיפה כעבור שנתיים.

"היה לי חוזה לעונה נוספת, אבל הרגשתי שזה סופו של מעגל ושאני צריך לעזוב לקבוצה אחרת", טען הספרדי בכל הנוגע לסיום דרכו בכרמל.

ואליינטה הגיע לאופן בזכות היכרותו עם הקטאלונים העובדים הקבוצה ובראשם המאמן עוד מהימים שלו ב"לה מאסיה", כשהיה שחקן במחלקה הצעירה של ברצלונה. מדובר במאמן הספרדי ג'ורדי קונדום, שאימן את הנוער של ברצלונה בין השנים 2002-2008 והיה עוזר המאמן עד השנה שעברה. גם המנהל המקצועי ג'וזף קולומר מכיר את ואליינטה זכר לימיו כמנהל ב"לה מאסיה" והם לא היחידים במועדון הבלגי עם שורשים מברצלונה.


ואליינטה. "היה לי חוזה לעונה נוספת, אבל החלטתי לעזוב" (ערן לוף)

על אופן אמר ואליינטה: "אני רק ארבעה ימים בקבוצה, אבל אני יודע שהפרויקט שלהם הוא לטפח שחקנים צעירים (בשנה שעברה שיחק בשורות הקבוצה הנרי אוניקורו, חלוץ ניגרי שנמכר לאברטון ב-7 מיליון יורו והושאל לאנדרלכט). "אני דובר אנגלית, ספרדית וקטאלנית שהיא דומה קצת לצרפתית. לא תהיה לי בעיה לתקשר עם אנשי הקבוצה", סיפר.

הליגה הבלגית כידוע כבר יצאה לדרכה ובמחזור הראשון של העונה הובסה אופן 5:0 על ידי זולטה וארחם, קבוצתו של בן רייכרט שלא שיחק מפני שהוא מרצה עונש השעיה בעקבות הכרטיס האדום שספג בסיום העונה שעברה בהפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי