רשמית: סאן מנחם הושאל לעונה לעירוני קריית שמונה

מנחם
מנחם | צילום: ערן לוף

מכבי חיפה אישרה כי המגן ישחק העונה אצל חיים סילבס וישוב בתום העונה: "המטרה היא לצבור דקות משחק באחד המועדונים הטובים בארץ". נמשך החיפוש אחר זר לחלק הקדמי

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה חידשה את אימוניה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב (20:10, שידור ישיר בספורט1). למרות האכזבה מהתיקו מאופס עם הפועל רעננה, במועדון לא נלחצים ומבינים כי השינוי הגדול שעברה קרית שמונה בקיץ דורש זמן, ועיקר הבעיה של הקבוצה זה דווקא בחלק ההתקפי.


הקבוצה הודיעה הערב (שלישי) כי מגן מכבי חיפה, סאן מנחם, הושאל לעונה הקרובה ממכבי חיפה וישוב לכרמל בסיומה. מנחם כבר לא היה אתמול בסגל מכבי חיפה. בצוות המקצועי בראשותו של חיים סילבס מאמינים כי מנחם יוסיף כח בהתקפה ובמקביל במועדון מקווים להחתים כעת זר אחד נוסף בחלק הקדמי לצדם של שובל גוזלן ונייג'ל האסלביינק. 

 


לאחר השאלתו לקבוצה הצפונית, התראיין סאן מנחם לאתר הרשמי של מכבי חיפה ואמר: "המטרה היא לשחק ולצבור דקות משחק במועדון קריית שמונה, מועדון שהוא בין המועדונים הטובים בארץ. בתום העונה אני חוזר למכבי חיפה ואני מקווה לתת עונה טובה בקריית שמונה ולחזור טוב יותר".


המגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ' ממשיך להתאמן עם הקבוצה עד אשר ימצא את הקבוצה המתאימה עבורו. כזכור המגן קיבל בשבוע שעבר הודעה על כך שאינו בתוכניות של הצוות המקצועי לעונה הקרובה.


איזי שרצקי. מה יהיה עם האצטדיון?

איזי שרצקי. מה יהיה עם האצטדיון?


מה שמטריד את ראשי המועדון זאת העובדה שהמגרש הביתי טרם מוכן, והמשחק מול מכבי תל אביב ייערך באצטדיון בעכו. בק"ש חוששים כי זה לא המשחק הביתי היחיד שישוחק בעכו, וכי העבודות ייקחו זמן רב. "נראה כי הקבוצה מעניינת רק אותנו ולא את ראשי העירייה" אמרו במועדון. חלק מהאוהדים אגב מתכוונים להפגין מול בנין העירייה, בטענה כי היא לא עושה מספיק מאמצים בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי