ג'ורדי קרויף: הפגרה באה למכבי תל אביב כמו מים במדבר

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | צילום: מאור אלקסלסי

מאמן הצהובים נשמע מרוצה אחרי הניצחון 1:2 על עירוני קריית שמונה. סילבס: "קיבלנו שני שערים נאיביים מאוד, זה לא מעודד אותי"

(גודל טקסט)
אחרי התבוסה לבית"ר ירושלים במחזור הקודם, מכבי תל אביב השיגה ניצחון ליגה ראשון כשגברה בחוץ 1:2 על עירוני קריית שמונה.

המאמן המנצח ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "אני מרוצה מהמחצית הראשונה, שיחקנו טוב וממושמע וניצלנו את ההזדמנויות. אנחנו לא יכולים להיות מרוצים מהמחצית השנייה ומהדרך בה שיחקנו. זה לא תירוץ, אבל העייפות באה לידי ביטוי. יהיו לנו עוד משחקי חוץ ונצטרך עוד שחקני רכש רעננים".




הפגרה: "כמו מים במדבר. זה היה קשה פיזית ומנטלית לחזור אחרי המשחק הקשה בליגה האירופית. אני חושב שחוץ מהמשחק מול בית"ר השגנו את מה שרצינו מתחילת העונה ושיחקנו טוב".


ניק בלקמן: "לא ציפינו שישחק 90 דקות וראינו מה הוא שווה. ככל שייכנס לכושר, הוא יוכיח יותר למה הוא מסוגל".



בלקמן. הראה ניצוצות (מאור אלקסלסי)


רכש:
"אנחנו עושים מאמצים כדי לחזק את הסגל, יהיו לנו קרוב ל-60 משחקים העונה ונצטרך סגל רחב".


כובש הצמד עומר אצילי הוסיף: "בחמישי הלך יותר קשה לקבוצה, היום ירדנו למחצית ב-0:2. הורדנו את הרגל במחצית השנייה וזה לא היה צריך להיות, אבל מקווה שנחזור יותר טוב למשחק הבא".


הפגרה: "באה בזמן טוב. התחלנו מוקדם ולא הייתה הרבה פגרה. צעד אחד כבר עשינו באירופה שהגענו לשלב הבתים ועכשיו ניצחנו, ועכשיו נקווה שהמשחק הבא יהיה טוב".



אצילי חוגג. יקבל קצת מנוחה (מאור אלקסלסי)


אי הזימון לנבחרת: "כבוד גדול להיות בנבחרת ואני מקווה לקחת חלק בזימונים הבאים".


סילבס: "לא מרגישים טוב עם התוצאה"
בצד השני, חיים סילבס אמר: "לא מרגישים טוב עם זה שהפסדנו את המשחק. כואב לי על שני השערים שקיבלנו מקרנות שלנו, זה היה נאיבי מאוד והכניס אותנו לבור שהתקשינו לצאת ממנו. לא יוצא מזה מעודד למרות המחצית השנייה".



סילבס. לא מעודד, אבל אופטימי (מאור אלקסלסי)


ההחמצה של אזולאי: "מעודדים את השחקן וממשיכים הלאה, אבל מרגישים עם זה לא טוב. אנחנו לא שקטים, לא רגועים ופחות איכותיים, אבל יש לנו שחקנים טובים ונמצא את הנוסחה כדי להשתפר. אני תמיד אופטימי ואוהב את הקבוצה שלי. כמו שאמרתי, נצטרך לחבר את הקבוצה ושהחלק הקדמי יהיה יותר נועז ומרגש". 


"יוצאים מאוכזבים. המחצית השנייה הייתה טובה יותר מהראשונה ואני שמח שהראינו אופי. למרות שמסתכלים על הטבלה ולא מרגישים עם זה טוב, אנחנו בבנייה ונשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי