דיווח בשבדיה: מכבי תל אביב מנסה להשלים את עסקת כריסטיאנסן

אנדרס כריסטיאנסן
אנדרס כריסטיאנסן | טוויטר

הקשר הדני של מאלמו עשוי להגיע וצוטט בתקשורת המקומית: "מחפש אתגר חדש". בלקמן זכה למחמאות, דוידזאדה: "הוא יעזור לנו מאוד, שמח מאוד על הבישולים והכושר שלי". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב רשמה אמש (ראשון) ניצחון ראשון העונה עם 1:2 על עירוני קריית שמונה במשחק בו לא הבריקה בייחוד בחצי השני.


במקביל, הצהובים לא ירדו מהקשר אנדרס כריסטיאנסין ממאלמו. הדני עליו כבר דווח שהקבוצה של ג'ורדי קרויף הגישה הצעה בגובה 3.5 מיליון יורו. כריסטיאנסן עצמו צוטט כשאמר: "מחפש אתגר חדש. יש לי שאיפות להתקדם". כעת הצהובים ינסו להשלים עסקה יקרה כאשר במאלמו עשויים לדרוש על הקשר הדני בן ה-27 מעל לחמישה מיליון יורו.




בחזרה להתמודדות. הצהובים לא הרשימו כאמור ואכזבה מסוימת קיימת מירידה בכושרם של מספר שחקנים. "העומס ברור, אבל יש סגל עמוק", אמרו בסביבת המועדון. "ביכולת הנוכחית מכבי תל אביב לא תגיע לאן שהיא שואפת. 
"אם שלומי אזולאי היה משווה גם היינו מפסידים, היה מביך לראות את מכבי במחצית השניה", הוסיפו.





כריסטיאנסן, ינחת בתל אביב? (טוויטר)


החלוץ האנגלי ניק בלקמן הותיר ניצוצות חיוביים ואילו עומר אצילי רשם צמד, אבל מלבד שניהם היה קשה לציין שחקן נוסף.


במועדון ממתינים להשלמת עסקת אלירן עטר כשהדד-ליין לרישומו לאירופה הוא עד שבת (01:00, שעון ישראל). מי שככל הנראה יעשה את הדרך לכרמל הוא הקשר שלומי אזולאי שייפרד שוב מקריית שלום.


יונתן כהן שיעבור לבני יהודה, עדיין יתאמן עם הצהובים כאשר יעשה ניסיון למצוא קבוצות למרסלו, אליאל פרץ וגם לשון גולדברג ולשגיב יחזקאל.



בכורה מרעננת, בלקמן (מאור אלקסלסי)


אופיר דוידזאדה אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני מרגיש מצוין, שמח מאוד על הבישולים והכושר שלי. זאת היתה המטרה שלי, לפתוח טוב את העונה אחרי שנה שלא שיחקתי בה יותר מדי. המטרה שלי היא רק להמשיך קדימה ולהמשיך את היכולת הטובה".


המערך של מכבי ת"א: "נוח לי מאוד בשני המערכים האלה ואני שמח שיש לנו שני מערכים, זה נותן לנו גיוון ומאוד בריא לקבוצה שיהיו לה כמה מערכים כי זה יכול להפתיע יריבות. יש לנו עוד עבודה להמשך ואני גם בטוח שנשתפר".


ההתקדמות מפתיחת העונה
: "אני מרגיש שדברים מתחילים להתחבר. ניק בלקמן היה טוב מאוד בהופעת הבכורה שלו. בטח למשחק ראשון אחרי הרבה זמן שהוא לא שיחק. היה נראה שהוא רעב, הוא עובד גם בשביל הקבוצה ונלחם והוא שחקן שמאוד יעזור לנו. גם השחקנים החדשים נראים טוב וככל שעובר הזמן נראה שהם יותר מתחברים לקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי