באבין סגר חשבון: "אני לא שכיר חרב, ספורטינג חיחון פגעה בי"

לואיס סוארס, ז'אן סילבן באבין
לואיס סוארס, ז'אן סילבן באבין | Gettyimages

הבלם החדש של מכבי ת"א נתן לראשונה את גרסתו לאירועים שהובילו אותו לעזוב את הקבוצה הספרדית ותקף את מנהלה הספורטיבי: "נהגו בי בחוסר כבוד"

(גודל טקסט)

ז'אן סילבן באבין חתם ביום שישי במכבי תל אביב והתפנה לסגור חשבון עם האקסית ספורטינג חיחון. הבלם החזיק בחוזה לשנתיים נוספות, אבל הסתכסך במשך כל הקיץ עם הנהלת המועדון, שבסופו של דבר השאילה אותו לצהובים. בחיחון טענו שבאבין דרש העלאה, לא התאמן ברצינות ועזב למשחק נבחרת ללא אישור.

"אני לא חמדן ולא שכיר חרב. זה לא אני ואף אחד לא יכול לטעון ככה. הגעתי לספרד ב-2008 ושיחקתי שנתיים ללא שכר בליגה השלישית", ענה הבלם בראיון לרדיו מארקה. "זה שקר שהסוכן שלי ואני ביקשנו העלאה. הוא (המנהל הספורטיבי מיגל טורסיה) הזמין אותי ואת אשתי לארוחה ב-20 ביולי, ביקש ממני 10 פעמים סליחה והציע חוזה חדש. אחר כך הוא אמר שלא הבנתי אותו".

באבין המשיך: "היחס שלהם פגע בי. פעמיים הם נהגו בי בחוסר כבוד, פעם אחת בנושא הנבחרת ובפעם השנייה שפתחו נגדי בהליך משמעתי. אמרו שאני חשוב לפרויקט. הבנתי את ההחלטה, אבל לא את התזמון. אני לא בובה". למרות זאת איחל למועדון בהצלחה: "מקווה בשביל השחקנים והצוות שיעלו ליגה. אני רוצה להודות לפאקו הררה על היחס, הוא מאמן מצוין ואדם טוב. תודה גם לאוהדים, נתראה בקרוב".

הבלם סבל בתחילת ההכנה מפציעה במפשעה ולכן התקשה להתאמן: "היה לי קשה להתאושש", אמר והתייחס גם לקבוצתו הבאה: "כרגע אני חושב רק על להצליח עם מכבי".

ז'אן סילבן באבין. ז'אן סילבן באבין. "נהגו בי בחוסר כבוד" (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי