ברדה מחוץ לסגל בשל רגישות בשריר, ב"ש תשיג עוד ניצחון?

ברדה
ברדה | דני מרון

הפועל באר שבע תנסה להנחיל להפועל חיפה הפסד בכורה העונה (שבת, 20:30, ספורט1), והקפטן ייעדר. בכר מתלבט לגבי מרכז ההגנה, קלינגר שוקל לפתוח עם גנסארי

(גודל טקסט)
הרבה זמן לא זוכרים בהפועל חיפה פתיחת עונה מרשימה כמו העונה. למרות ה-3:3 עם בית"ר ירושלים במחזור החולף בחיפה יצאו מעודדים מהמשחק בגלל שער שיוויון דרמטי של החלוץ עדן בן בסט שבעצמו נמצא בכושר מצוין מתחילת העונה. בקבוצה מקווים כי רצף התוצאות הטובות לא ייעצר מול האלופה הפועל באר שבע (שבת, 20:30, ספורט1).


המאמן ניר קלינגר העביר מספר דגשים טקטיים לשחקניו ואילו הבעלים יואב כץ כהרגלו הדגיש בפני השחקנים: "מדובר במשחק שונה לחלוטין וננסה לעשות את העבודה מול הקהל שלנו". מבחינה מקצועית קלינגר צפוי לתת עדיפות להרכב שרץ במשחקים האחרונים כאשר ראסמוס סטוידאט השבדי ימשיך בקישור. ההתלבטות היחידה של המאמן היה בין מקסים פלקושצ'נקו לבין ראדו גנסארי כאשר נראה כי דווקא המולדבי יהיה זה שיפתח בניגוד למשחקים האחרונים.




בקבוצה מאמינים כי קהל גדול יגיע למשחק בעיקר בשל פתיחת עונה מרשימה של הקבוצה. בכרמל מקווים כי במשחק הזה תגיע הכמות הגדולה ביותר של אוהדי חיפה מאז שהקבוצה עברה לשחק בסמי עופר. "יש לנו אוהדים נהדרים שחוזרים למגרשים כי מרגישים שיש משהו חדש ומרענן השנה", אמרו בקבוצה. לפני המשחק ייערך טקס פרידה לקשר יוסי דורה שהחליט לפרוש בגלל פציעה.



קלינגר, יפתיע גם את בכר? (ערן לוף)


מיכאל אוחנה ישוב לסגל

האלופה השלימה את ההכנות בתקווה לרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות. מיכאל אוחנה, שנעדר משני המשחקים האחרונים, צפוי להיכלל בסגל. טוני וואקמה, שעדיין ממתין לשערו הראשון בליגה, נמצא במצב רוח חיובי למרות הבצורת וכהרגלו הוא וג'ון אוגו היו אחראים על מצב הרוח במהלך הרמת הכוסית לשנה החדשה. השניים השתעשעו עם זריקת בייגלה אחד על השני. הבשורה הכואבת עבור האלופה היא היעדרותו של אליניב ברדה מהסגל בשל רגישות בשריר. 


בבירת הנגב מכבדים את הפועל חיפה ומקווים לשפר את ניצול המצבים, זכר למפגש המאכזב מול בני יהודה במחזור האחרון. ברק בכר אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים מול הקבוצה בכושר הטוב בישראל, שמבקיעה ותוקפת עם שחקנים איכותיים. יהיה משחק קשה ומעניין". ההתלבטות הגדולה של המאמן לקראת המשחק היא בין לואי טאהא לחאתם עבד אלחמיד במרכז ההגנה. הקבוצה לא תצא לבית מלון לקראת המשחק. 



אוחנה, ישוב לסגל (אודי ציטיאט)


הרכבים משוערים

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, ראסמוס סטוידאט, ראדו גינסארי (מקסים פלקושצ'נקו), חנן ממן, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.


הפועל באר שבע: גיא חיימוב, דור אלו, שיר צדק, לואי טאהא (חאתם עבד אלחמיד), מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, ניב זריהן (מהראן ראדי), מאור מליקסון, טוני וואקמה, מוחמד גאדיר (תומאש פקהארט).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי