נעים: רעננה חיה פצועה, להחלפת מאמן תמיד יש השפעה

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

מאמן אשקלון מוכן לקרב חשוב (שבת, 19:00): "אלה משחקים עם משמעות רבה, זו קבוצה בסדר הגודל שלנו". אמבולה צפוי לפתוח בבכורה של גיא לוי בהפועל רעננה

(גודל טקסט)

עם נקודה אחת מארבעה משחקים ומאמן חדש על הקווים בדמותו של גיא לוי תעלה מחר (שבת, 19:00) הפועל רעננה למשחק קריטי באצטדיון בנתניה מול הפועל אשקלון. לוי הגיע רק השבוע אומנם, אבל בקבוצה כבר הספיקו להתרשם. "הוא נראה מאמן שאוהב התקפה, שאוהב לשחק כדורגל ולא רק להתגונן. מרגישים את הסמכותיות. מדובר במאמן ברמה גבוהה", אמרו ברעננה. במישור המקצועי, לוי יקבל "מתנה" גדולה לכבוד הופעת הבכורה שלו. המגן השמאלי עמנואל אמבולה, שלא רשם דקה בליגה העונה בשל פציעה באיזור הפנים, יהיה כשיר ויחזור ל-11. 

עדי נמני דיבר לקראת המשחק השבוע כשאמר: "יש לנו משחק חשוב מאוד מול אשקלון בשבת אחרי שלושה הפסדים שלנו וחשוב לנו מאוד לנצח. זה משחק קשה מול קבוצה שכולם ראו שיכולה לעשות צרות לכל קבוצה בליגה. בעזרת השם נבוא, נעמוד חזק ונוציא נקודות". לוי ישחק עם קו של ארבעה בהגנה כשבאגף הימני ישחק נמני. במרכז ההגנה, יפתח עידו לוי על חשבון בן והבה, בחילוף על רקע מקצועי. בהתקפה לוי צפוי לפתוח עם שמעון אבוחצירה בחוד, כשלצדו ישחקו ג'ורדן פושה ומוחמד שכר. 





לוגסי ישוב להרכב? 
גם בהפועל אשקלון יודעים שניצחון (שבת, 19:00) על הפועל רעננה בנתניה ירחיק אותם מהקו האדום בצורה יחסית משמעותית לשלב זה של העונה.
יובל נעים התייחס למשחק של קבוצתו: "משחק מאוד חשוב מבחינתנו, אני חושב שרעננה זו קבוצה בסדר גודל שלנו. יש משמעות מאוד גדולה למפגשים האלו בין הקבוצות ונעשה את הכל בשביל לחזור עם תוצאה טובה. אנחנו יודעים שרעננה היא חיה פצועה, להחלפת מאמן יש תמיד השפעה. צריכים לבוא ולעשות את הדברים הטובים מבחינתנו. מתחילת השנה, להוציא את המחצית השנייה בחיפה ומול בני יהודה, אנחנו מציגים יכולת טובה. אנחנו צריכים להמשיך ומקווה מאוד לחזור עם תוצאה טובה. שבוע הבא יש לנו את מכבי תל אביב, אנחנו רוצים לבוא עם תוצאה טובה ומקווים שנצליח".


במישור המקצועי, נעים ייאלץ להסתדר ללא הבלם הפצוע ברניסלב יובאנוביץ' והקשר המורחק רודי חדד. את יובאנוביץ' יחליף טל מכלוף, שעשה זאת בהצלחה החל בדקה ה-25 במחזור שעבר מול הפועל עכו (1:2). בנוגע לחדד, קיימות שתי אפשרויות. האחת היא הזזתו של עוז ראלי לקישור והצבתו של שי חדד כמגן שמאלי. בנוסף, קיימת האפשרות כי מושיקו לוגסי יפתח ב-11 במקום השחקן המורחק.



חדד וראלי, אחד מורחק, השני יוסט? (דני מרון)


הרכבים משוערים:
הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, פלוריאן פורצ'ה, מוחמד שכר, ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה.


הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, טל מכלוף, שי חדד (עוז ראלי), מושיקו לוגסי (עוז ראלי), מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, רמזי ספורי, טל איילה, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי