בני יהודה ברבע גמר גביע הטוטו עם 0:2 על רעננה

גורדנה
גורדנה | דני מרון

שערים של ואלסקיס וגורדנה סידרו לכתומים מפגש עם מכבי ת"א, אבוקסיס מעודד מהניצחון. הקשר בן ה-27 מרשל ג'ונסון ינסה להרשים את גיא לוי לאחר שנחת למבחנים

(גודל טקסט)

בני יהודה העפילה לרבע גמר גביע הטוטו אחרי שגברה במשחק השלמה 0:2 על הפועל רעננה. הכתומים יפגשו את מכבי תל אביב ברבע גמר המפעל ב-26 באוקטובר.


ההתמודדות שנדחתה מתחילת העונה בגלל השתתפות הקבוצה של יוסי אבוקסיס במוקדמות הליגה האירופית נערכה במושבה. ניורס ואלסקיס שהוצב ב-11 של אבוקסיס ספג קללות ממספר אוהדים אבל בדקה ה-39 ענה להם עם שער אחרי בישול של יונתן כהן.




גיא לוי כמעט ראה שוויון בדקה ה-68 כשעדי נמני מצא את העמוד של זובאס. גם יתרון מספרי אחרי הרחקה של הקפטן איציק עזוז בצהוב שני בדקה ה-73 לא הספיק לחבורה מהשרון ובדקה ה-87 רועי גורדנה השלים את המשימה עבור הכתומים.


יוסי אבוקסיס סיכם: "הניצחון הזה עושה טוב למערכת, תמיד טוב לנצח. שיחקנו לא טוב, זה סימפטום של של קבוצה שלא ניצחה, כן אהבתי את המלחמה של השחקנים".



אבוקסיס. משחק נוסף בעשרה שחקנים (עדי אבישי)


ריבוי האדומים: "זה חוסר אחריות, בכל דבר אדום שלא קשור למשחק נטפל בתוך המועדון וזה אומר העמדה לוועדת משמעת".


המשמעות של המפגש הנוסף עם רעננה בראשון: "ראינו שאנחנו מתמודדים מול קבוצה טובה. בדקות רבות היא הייתה עדיפה עלינו. זה רק מראה על הקושי שיכול להיות בראשון".


היכולת של דובב גבאי:
"ברגע שהוא נכנס לסגל בתחילת העונה הוא הפך להיות שחקן לגיטימי ואני שמח בשבילו".



בסיום אמר גיא לוי: "היינו יותר טובים מבני יהודה, אבל זה ספורט ורוצים לנצח. כן אפשר לראות גרף של שיפור. אנחנו רוצים שהתוצאות ישתפרו כמה שיותר מהר".



גיא לוי. מאמן רעננה ראה שיפור ביכולת, אבל לא ניצחון (אודי ציטיאט)


העובדה שרעננה פוגשת את בני יהודה שוב בראשון: "בנוגע לדברים שאוכל להתאים למשחק הבא, אשב על זה מחר".


ההרכב החזק:
"תוצאה טובה הייתה מעלה אותנו שלב, אי אפשר לזלזל. לחלק מהשחקנים כמו שמעון אבוחצירה וג'ורדן פושה רצינו לתת קצת חופש (שולבו כמחליפים, נ.צ). לגבי פלורין פורצה, רצינו שהוא יצבור כושר".


רעננה מנסה להתחזק
הפועל רעננה ממשיכה במאמצי ההתאוששות מפתיחת העונה הקשה. אחרי שהקבוצה נפרדה מדודו אברהם ומינתה את גיא לוי, היום (רביעי) צרפה הקבוצה לאימונים את הקשר מרשל מפון ג'ונסון. הניגרי בן ה-27 יכול להצטרף לקבוצה מהשרון מכיוון שחוזהו הסתיים. ג'ונסון נבחן לאחרונה במ.ס. אשדוד, אך לא חתם בקבוצה. בעבר, הוא שיתף פעולה עם החלוץ של ראובן עטר, בלסינג אלקה, בתקופה ששיחקו יחד בגוריצה.


ג'ונסון, אותו מייצג הסוכן אורן שהרבני, זכה למעקב צמוד מהפועל מרמורק, אחרי ששיחק בעבר באיחוד האמירויות, אולם ויתר על האפשרות לשחק בה. עוד לפני כן, שיחק באופן הבלגית והונבד. בהונגריה שיתף פעולה עם עוד הרמוני איקנדה, שנכלל בסגל של הפועל נצרת עילית. כעת הוא ינסה להרשים את גיא לוי להצטרף אל עמנואל אמבולה, מוחמד עלי קמארה ותומאש קושיצקי. 



ג'ונסון, ירשים במבחנים? (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי