ג'ורדי קרויף: הייתה לנו ירידה ביכולת, לא שיחקנו טוב

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי ת"א לאחר ה-0:2 על בני יהודה: "נתאמן על דשא סינטטי לקראת המשחק מול אסטנה, לא יהיה מקצועי מבחינתי לחשוב עכשיו על המשחק מול הפועל ב"ש". קיארטנסון: "אעשה הכל כדי להיות במונדיאל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה היום (ראשון) 0:2 על בני יהודה משער של וידאר קיארטנסון ועלתה באופן זמני למקום השני בטבלה כשבמאזנה 14 נקודות, שלוש פחות מהפועל חיפה. בשבוע הבא מחכה לצהובים משחק העונה מול הפועל באר שבע ובתווך משחק חוץ בקזחסטן מול אסטנה בשלב הבתים של הליגה האירופית. 

מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "אני חושב שלא שלטנו בכדור, אבל הגענו למצבים. בסופו של דבר חשוב לקחת שלוש נקודות, למרות שלא שיחקנו טוב. היום היה הכי חשוב לשמור על רשת נקייה. הייתה לנו ירידה ביכולת אבל העיקר שהצלחנו להשיג את התוצאה. ראיתי קצת אגרסיביות במחצית השניה, אבל חסרנו שחקנים פצועים. אין לנו שחקנים רעננים כרגע, וברגע שכולם יחזרו הסגל שלנו יהיה יותר מאוזן. יש רק פציעה אחת חמורה, שאר הפציעות הן חלק מהמשחק".

המשחק מול אסטנה: "יש להם מאמן טוב. הם צברו ניסיון באירופה והם יכולים לשחק טוב בדשא סינטטי. לנו זה משהו חדש ונתאמן על זה יותר ונקווה להשיג את הניצחון".

המשחק מול באר שבע: "זה לא יהיה מקצועי מבחינתי לחשוב על המשחק כשיש לנו את אסטנה בדרך".

וידאר קיארטנסון. יעבוד קשה כדי להיות במונדיאל (דני מרון)
וידאר קיארטנסון. יעבוד קשה כדי להיות במונדיאל (דני מרון)

כובש השער וידאר קיארטנסון הוסיף: "היה לנו חשוב לנצח. החצי הראשון לא היה טוב למרות שהגענו לשני מצבים. חשוב לנצח קבוצה כמו בני יהודה, למרות שלא הצגנו יכולת גבוהה. אני חושב שבמשחקים האחרונים שיחקנו בדרך שלנו אבל לא השגנו תוצאות, היום קרה ההיפך. לפעמים צריך לדעת להשיג את הנקודות למרות שלא מיצרים הרבה מצבי הבקעה".

ההעפלה למונדיאל עם נבחרת איסלנד: "זו הרגשה טובה לעלות. היה לנו בית קשה, ועכשיו אני צריך להתרכז ולעבוד קשה כדי להיות בסגל לגביע העולם. אלו היו כמה שנים נהדרות לאחרונה עבור איסלנד, זה היה שילוב של כמה דברים ביחד. היה לנו בית קשה וזה חלום בשבילי להעפיל עם הנבחרת למונדיאל".

יוסי אבוקסיס. חסר לו 2-3 נקודות (דני מרון)
יוסי אבוקסיס. חסר לו 2-3 נקודות (דני מרון)

מהעבר השני סיכם מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "הזהרנו את השחקנים משערים כאלה כמו של קיארטנסון. אני גאה בשחקנים מאיך שהם שיחקו ונלחמו. לא ויתרנו כשנכנסנו לפיגור. אני חושב שהיה פאול בשער השני, אבל השופטים יראו את המהלך ויחליטו. חבל שלא הצלחנו לחזור ולהשוות".

"אחרי שהם כבשו הימרנו עם הרבה כלים התקפיים, לחצנו והמשכנו לשחק. כשלא כובשים לא מגיעים לשום דבר. חסרות לנו אולי 2-3 נקודות. עברנו משחקים קשים, אבל בסך הכל אם נשחק כמו היום תהיה לנו קבוצה טובה".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי